Gå til innhold

Hvor er alle

Anbefalte innlegg

Gjest trofast -voff
Skrevet

de hysteriske dolbertene blitt av i dag.

Her er jo nesten helt stille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett ut av vinduet? Snart forsvinner jeg ut til sol og sommer også! :o)

Skrevet

Her er det bare bjørkepollenallergikere igjen, tenker jeg :-(

Gjest dolberte
Skrevet

Jeg er her! Du må lære deg å bruke spørsmålstegn når du stiller et spørsmål.

Gjest LucySky
Skrevet

Har du sett ut av vinduet? Snart forsvinner jeg ut til sol og sommer også! :o)

Bjørkepollenallergiker, ja. Har vært ute (med munnbind og solbriller) og lukt rundt rosene. Nå drikker jeg hvitvin (første, ordentlige sommerdagen for meg)med luftrenseren på og markisen nede. Leser, har det veldig bra.

Jeg har vendt meg til dette. Jeg tar det rolig. Jeg venter på at fuglene skal vende seg til fuglebadet sitt (det tar en dag hvert år). Jeg vurderer å gå ut litt MED munnbind, noe naboene virker fremmed overfor, og glor, enda de må da lese aviser.

Jeg kunne dratt til byen, drukket utepils (om jeg hadde giddet, noe jeg ikke gjør) MED munnbind - men ettersom alt fra helt små barn via "kule" ungdommer til helt gamle damer nesten går i bakken ved synet av munnbindet og solbrillene - så er jeg litt fange her, ja.

Det er et lite, lite land, dette. Og Oslo en liten, liten by. Hadde jeg bodd i en enda mindre by, ville jeg vel vært landsbytullingen.

Bare for et munnbind.

Gjesp.

Skrevet

De aller fleste er vel ute i fineværet i dag.

hare1365380455
Skrevet

Her er det bare bjørkepollenallergikere igjen, tenker jeg :-(

Det er nok det. *klør forferdelig i øynene*

Skrevet

Ungene bader i balje på verandaen - det er SOMMER !

hare1365380455
Skrevet

Ungene bader i balje på verandaen - det er SOMMER !

Her også. Men *sukk* jeg må være inne pga bjørkepollenallergi.

Skrevet

Bjørkepollenallergiker, ja. Har vært ute (med munnbind og solbriller) og lukt rundt rosene. Nå drikker jeg hvitvin (første, ordentlige sommerdagen for meg)med luftrenseren på og markisen nede. Leser, har det veldig bra.

Jeg har vendt meg til dette. Jeg tar det rolig. Jeg venter på at fuglene skal vende seg til fuglebadet sitt (det tar en dag hvert år). Jeg vurderer å gå ut litt MED munnbind, noe naboene virker fremmed overfor, og glor, enda de må da lese aviser.

Jeg kunne dratt til byen, drukket utepils (om jeg hadde giddet, noe jeg ikke gjør) MED munnbind - men ettersom alt fra helt små barn via "kule" ungdommer til helt gamle damer nesten går i bakken ved synet av munnbindet og solbrillene - så er jeg litt fange her, ja.

Det er et lite, lite land, dette. Og Oslo en liten, liten by. Hadde jeg bodd i en enda mindre by, ville jeg vel vært landsbytullingen.

Bare for et munnbind.

Gjesp.

Huff! Stakkars deg. Jeg har flere pollenallergikere rundt meg, og hver vår og sommer har jeg så utrolig vondt av de og dere som må plages på denne måten.

Du virker ikke helt motløs, så god bedring og lykke til i ditt møte med alt dette pollenet.

Skrevet

Her også. Men *sukk* jeg må være inne pga bjørkepollenallergi.

Stakkars, stakkars hare! Jeg føler virkelig med deg. Hold ut!

Skrevet

Bare for et munnbind.

Gjesp.

Det ser jo litt snålt ut:)

Ler du ikke litt av deg selv, når du titter i speilet?

Viktig med litt selvironi!!

hare1365380455
Skrevet

Stakkars, stakkars hare! Jeg føler virkelig med deg. Hold ut!

Jeg prøver! *klør og klør i øynene* Takk for trøst! :)

Gjest LucySky
Skrevet

Huff! Stakkars deg. Jeg har flere pollenallergikere rundt meg, og hver vår og sommer har jeg så utrolig vondt av de og dere som må plages på denne måten.

Du virker ikke helt motløs, så god bedring og lykke til i ditt møte med alt dette pollenet.

Takk, snille Gyda! Og hei til medlider Hare.

bugge -jenta
Skrevet

Bare for et munnbind.

Gjesp.

Gjør opprør. Gå ut, la folk glo. Har de ikke sett verre, er det på tide. Du er et fritt menneske, la folk få tenke hva de vil. De folkene som tenker rart om deg, er ikke verd å bry seg om en tøddel likevel.

Revolusjon!!!!!!!

Vh

Gjest LucySky
Skrevet

Gjør opprør. Gå ut, la folk glo. Har de ikke sett verre, er det på tide. Du er et fritt menneske, la folk få tenke hva de vil. De folkene som tenker rart om deg, er ikke verd å bry seg om en tøddel likevel.

Revolusjon!!!!!!!

Vh

Ja. Forsåvidt.

:)

Det er jo sånn, at nesten alle pollenallergikere ville kunne føle seg bedre og få mer frihet om de hadde brukt en sånn tynn lege/sykepleier-maske når de oppholdt seg utendørs på de verste dagene.

Mne ingen gjør det! Så det er ikke bare meg. Det er noe med det at man ikke alle dager har ork til å trasse - eller le av seg sjøl.

Så ser man innslag i nyhetene der de tilfeldigvis viser gatebilder i folkerike byer i Asia, nesten alle sykler eller går med munnbind. Fordi de er forkjølet, eller ikke vilb li forkjølet eller fordi eksos og veistøv plager dem.

Men her? Folk STIRRER noe helt utrolig. De snubler omtrent i beina sine på gata. Gamle damer er selvsagt verst. Det er ikke alle dager jeg har mot til å gjøre sånt. Jeg går ikke med kul hatt alle dager heller, for den del. Jeg må være i litt fandenivoldsk humør.

Og er man tett i huet og surrete og feberaktig, så er man minst av alt fandenivoldsk.

Men jeg skulle gjerne ha startet en bevegelse for bruk av munnbind på offentlige steder (samt i hagen min, der folk stopper opp for å finne ut hva det er dama har over ansiktet).Dette er på en eller annen måte utrolig NORSK!

:P

Gjest trofast -voff
Skrevet

Revolusjon!!!!!!!

Vh

Ro deg ned nå. Er det sikkert at du har tømt mårradosetten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...