Gå til innhold

Hvor er alle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Forsåvidt.

:)

Det er jo sånn, at nesten alle pollenallergikere ville kunne føle seg bedre og få mer frihet om de hadde brukt en sånn tynn lege/sykepleier-maske når de oppholdt seg utendørs på de verste dagene.

Mne ingen gjør det! Så det er ikke bare meg. Det er noe med det at man ikke alle dager har ork til å trasse - eller le av seg sjøl.

Så ser man innslag i nyhetene der de tilfeldigvis viser gatebilder i folkerike byer i Asia, nesten alle sykler eller går med munnbind. Fordi de er forkjølet, eller ikke vilb li forkjølet eller fordi eksos og veistøv plager dem.

Men her? Folk STIRRER noe helt utrolig. De snubler omtrent i beina sine på gata. Gamle damer er selvsagt verst. Det er ikke alle dager jeg har mot til å gjøre sånt. Jeg går ikke med kul hatt alle dager heller, for den del. Jeg må være i litt fandenivoldsk humør.

Og er man tett i huet og surrete og feberaktig, så er man minst av alt fandenivoldsk.

Men jeg skulle gjerne ha startet en bevegelse for bruk av munnbind på offentlige steder (samt i hagen min, der folk stopper opp for å finne ut hva det er dama har over ansiktet).Dette er på en eller annen måte utrolig NORSK!

:P

Da starter du med å gå ut sjøl. Alle nordmenn glaner på ting som ikke er helt A4. Bare dra ut og ta en pils og drit i det og vit at du ikke er den eneste som blir glant på ;o)

bugge -jenta
Skrevet

Ja. Forsåvidt.

:)

Det er jo sånn, at nesten alle pollenallergikere ville kunne føle seg bedre og få mer frihet om de hadde brukt en sånn tynn lege/sykepleier-maske når de oppholdt seg utendørs på de verste dagene.

Mne ingen gjør det! Så det er ikke bare meg. Det er noe med det at man ikke alle dager har ork til å trasse - eller le av seg sjøl.

Så ser man innslag i nyhetene der de tilfeldigvis viser gatebilder i folkerike byer i Asia, nesten alle sykler eller går med munnbind. Fordi de er forkjølet, eller ikke vilb li forkjølet eller fordi eksos og veistøv plager dem.

Men her? Folk STIRRER noe helt utrolig. De snubler omtrent i beina sine på gata. Gamle damer er selvsagt verst. Det er ikke alle dager jeg har mot til å gjøre sånt. Jeg går ikke med kul hatt alle dager heller, for den del. Jeg må være i litt fandenivoldsk humør.

Og er man tett i huet og surrete og feberaktig, så er man minst av alt fandenivoldsk.

Men jeg skulle gjerne ha startet en bevegelse for bruk av munnbind på offentlige steder (samt i hagen min, der folk stopper opp for å finne ut hva det er dama har over ansiktet).Dette er på en eller annen måte utrolig NORSK!

:P

jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er bare litt lei av at vi i dette landet har klart å skape så mange dumme regler, vi gjør oss selv så ufri. Snakker du med noen på et busstopp, kan du risikere de tror du er psykisk ute å kjøre.

Går du deg en tur i skog og mark for deg selv og får lyst til å synge en trall, så er det som å ha blitt tatt på fersken i å gjøre noe ulovlig.

Noen er redd for å gå på kino alene, for da tror folk de ikke har noen venner. Noen tør ikke gå på byen å se på klær alene, sette seg alene på en kafé av samme grunn. jeg synes det er veldig trist. At det skal så lite til før vi ser rart på hverandre. Livet består av nok bånd, og vi lager oss ekstra unødvendige stengsler som gjør at livskvaliteten forringes. Men man orker ikke alle dager, langt i fra. Men innimellom orker jeg, og tenker at folk får tenke hva de vil. Jeg vurderer om det er til en reell genanse for folk, og hvis ikke, så gjør jeg det.

Jeg setter meg ikke ned på bussen og synger, selv om jeg har lyst til å synge, men langt ute i naturen, ja, i blant. Kommer det noen slutter jeg heller, men prøver å ikke se flau ut. Er det virkelig en "forbrytelse" å synge når man går seg en tur der man ikke ser noen mennesker tenker jeg. Om noen synes jeg virker litt rar, faller ikke verden sammen.

Gjest galanta
Skrevet

Da starter du med å gå ut sjøl. Alle nordmenn glaner på ting som ikke er helt A4. Bare dra ut og ta en pils og drit i det og vit at du ikke er den eneste som blir glant på ;o)

Jeg blir også glant på, men det er fordi jeg er så sexy.

bugge -jenta
Skrevet

Ro deg ned nå. Er det sikkert at du har tømt mårradosetten?

Jada den er tømt. (Ingen piller mot bipolaritet der.)

Søkte du ikke etter hysteriske dolberter? Du syntes tydeligvis at du fant en, og enda er du ikke fornøyd.

Se i skapet om du finner noe som kan få deg ut av morgendvalen.

laguna1365380434
Skrevet

Åssen får man pilset med munnbind?,-)

Skrevet

Åssen får man pilset med munnbind?,-)

Hihi, det tror jeg ikke jeg hadde hatt noe problem med hvis jeg ville hatt en pils :o)

Gjest trofast -voff
Skrevet

Jada den er tømt. (Ingen piller mot bipolaritet der.)

Søkte du ikke etter hysteriske dolberter? Du syntes tydeligvis at du fant en, og enda er du ikke fornøyd.

Se i skapet om du finner noe som kan få deg ut av morgendvalen.

Jeg sitter ute med lap-top. Egentlig er du er hyggelig og morsom dolberte, du fyker ikke i taket pga. en liten fleip.

laguna1365380434
Skrevet

Hihi, det tror jeg ikke jeg hadde hatt noe problem med hvis jeg ville hatt en pils :o)

Nei, men jeg måtte bare lure litt på det altså..;-)

Så du bilde av han duden i VG for et par uker tilbake med munbind OG sigarett, forresten! :-D Jeg lurer på om det ikke er et av de festligste bildene jeg har sett!

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg blir også glant på, men det er fordi jeg er så sexy.

Jeg PLEIER å bli glant på fordi jeg er så sexy, herregud, men med doktormunnbind og solbriller er det liksom noe annet.

Men jeg tar til meg bugge-jentas oppfordring (fordi hun alltid er så klok), så om dere ser ei dame med stort hår og munnbind i byen til uka, så er det jeg som outer meg sjøl.

Skrevet

Nei, men jeg måtte bare lure litt på det altså..;-)

Så du bilde av han duden i VG for et par uker tilbake med munbind OG sigarett, forresten! :-D Jeg lurer på om det ikke er et av de festligste bildene jeg har sett!

Nei, det så jeg ikke. Det er sjelden jeg leser VG annet enn på nett og jeg har oppdaget at da går jeg egentlig glipp av mye.

Ja, går det an å røyke med munnbind så går det sikkert an å pilse også :o)

Gjest galanta
Skrevet

Jeg PLEIER å bli glant på fordi jeg er så sexy, herregud, men med doktormunnbind og solbriller er det liksom noe annet.

Men jeg tar til meg bugge-jentas oppfordring (fordi hun alltid er så klok), så om dere ser ei dame med stort hår og munnbind i byen til uka, så er det jeg som outer meg sjøl.

"dame med stort hår"

aha, du er Eli Hagen?

Skrevet

Da lover jeg at jeg i hvert fall kommer til å glane for da lurer jeg på om det er deg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...