Gå til innhold

Hva slags betydning har det om jeg passordbeskytter nicket mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jeg har ikke forstått dette. Så lenge jeg har registrert nicket mitt på profilen, så kan vel ikke noen andre ta det?

Hva slags betydning har det om jeg passordbeskytter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre kan benytte det og skrive innlegg med ditt nick slik at det blir skrevet ting du ikke står for.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Andre kan benytte det og skrive innlegg med ditt nick slik at det blir skrevet ting du ikke står for.

Selv om det er registrert?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Et registrert nick kan ikke brukes av andre.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nicket ditt er beskyttet.

Jeg prøvde å bruke det nå, men det gikk ikke.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Nicket ditt er beskyttet.

Jeg prøvde å bruke det nå, men det gikk ikke.

Men hvis jeg i tillegg passordbeskytter det, har det noen betydning?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men hvis jeg i tillegg passordbeskytter det, har det noen betydning?

Hva mener du? Nicket ditt er jo passordbeskyttet, siden man må logge seg på doktoronline som deg for å kunne benytte det.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Hva mener du? Nicket ditt er jo passordbeskyttet, siden man må logge seg på doktoronline som deg for å kunne benytte det.

Ok, tror bare jeg har misforstått noe her. Når jeg går inn på "profil", så står det "eventuelt nytt passord", men det er kanskje for å komme inn på DOL og har ingenting med nicket mitt å gjøre.

Hvis det er sånn, så henger (Dol)verdenen på greit igjen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ok, tror bare jeg har misforstått noe her. Når jeg går inn på "profil", så står det "eventuelt nytt passord", men det er kanskje for å komme inn på DOL og har ingenting med nicket mitt å gjøre.

Hvis det er sånn, så henger (Dol)verdenen på greit igjen

"Eventuelt nytt passord" betyr bare at du kan gå inn på profil hvis du ønsker å bytte passord.

Så da håper jeg dolverdenene henger på greip for deg igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...