Gå til innhold

Victoria Beckham buksene

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33
Skrevet

Joda, det er jo i grunnen det.

Jeg har en billig allværsjakke som fungerer helt fortreffelig. Du har billige jeans som gjør det samme. Vi er vel omtrent like gale, i alle fall hvis vi bare skal dømme etter hvilke plagg vi er villige til å bruke mye penger på;-)

Bare av ren nysgjerrighet: Hva slags jakke har du? Og hva bruker du den til? Jeg lette lenge, og brukte mye penger totalt sett, på å finne en jakke som var vind- og vanntett, og som var lett nok til å fungere både på ski og i fjellet. Endte da med den til 5000,-, og den er jeg ikke villig til å bytte ut selv om jeg blir bydt mye penger.

Jeg er særdeles lite merkebevisst, og jeg driter i om det er pent bare det er praktisk. Satser på at jeg er såpass hyggelig at folk vil være sammen med meg allikevel, liksom.

;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• tonie

8

• villee

5

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har flere fritids/allværsjakker, men det er bare gortex'en som er vanntett så den kan brukes som regnjakke. :o)

Alikevel har jeg tenkt å bruke noen lapper nå på Bergans SuperLett jakke og bukse fordi jeg ønsker meg regntøy som er så lite og lett at det greit pakkes ned i tursekken, for det går ikke goretex-tøyet mitt!

Bare unnskyldninger for å rettferdiggjøre sløseriet...;-)

Sløs i vei du, men ikke kom her og gi meg stempel fordi jeg velger å bruke penger på andre klesplagg enn de du prioriterer.

Skrevet

Bare unnskyldninger for å rettferdiggjøre sløseriet...;-)

Sløs i vei du, men ikke kom her og gi meg stempel fordi jeg velger å bruke penger på andre klesplagg enn de du prioriterer.

*Hihi* Jeg synes uansett det er galskap å bruke 4000,- på ei dongeribukse... ;o)

Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet: Hva slags jakke har du? Og hva bruker du den til? Jeg lette lenge, og brukte mye penger totalt sett, på å finne en jakke som var vind- og vanntett, og som var lett nok til å fungere både på ski og i fjellet. Endte da med den til 5000,-, og den er jeg ikke villig til å bytte ut selv om jeg blir bydt mye penger.

Jeg er særdeles lite merkebevisst, og jeg driter i om det er pent bare det er praktisk. Satser på at jeg er såpass hyggelig at folk vil være sammen med meg allikevel, liksom.

;-)

"Jeg er særdeles lite merkebevisst, og jeg driter i om det er pent bare det er praktisk. Satser på at jeg er såpass hyggelig at folk vil være sammen med meg allikevel, liksom"

Det er du helt sikkert, og jeg tenker også sånn for det meste. MEN, for at jeg skulle gidde å gi så mye som 5000 kroner for en allværsjakke hadde det vært et krav at den skulle være pen, banne meg! :-)

Husker ikke engang hvilket merke den gamle allværsjakken min er, og nå ligger den nedpakka i flytteeske, så jeg får ikke sjekka det heller. Den er blå og svart, og jeg kjøpte den på salg på G-sport for flere år siden. Den kosta nok sikkert litt før salget, men jeg betalte ikke mye for den. Den duger til hverdags, utelek med småen og sånn, og jeg har hatt den på i regnvær og snøfokk uten å bli våt eller kald. En og annen fjelltur vinterstid har den også opplevd. Den duger til mitt bruk, med andre ord.

Skrevet

*Hihi* Jeg synes uansett det er galskap å bruke 4000,- på ei dongeribukse... ;o)

Det må du få lov til. Hvis jeg får lov til å mene at det er galskap å bruke tusenvis av kroner på regntøy og allværsjakker altså, hehe.

Gjest Mom33
Skrevet

"Jeg er særdeles lite merkebevisst, og jeg driter i om det er pent bare det er praktisk. Satser på at jeg er såpass hyggelig at folk vil være sammen med meg allikevel, liksom"

Det er du helt sikkert, og jeg tenker også sånn for det meste. MEN, for at jeg skulle gidde å gi så mye som 5000 kroner for en allværsjakke hadde det vært et krav at den skulle være pen, banne meg! :-)

Husker ikke engang hvilket merke den gamle allværsjakken min er, og nå ligger den nedpakka i flytteeske, så jeg får ikke sjekka det heller. Den er blå og svart, og jeg kjøpte den på salg på G-sport for flere år siden. Den kosta nok sikkert litt før salget, men jeg betalte ikke mye for den. Den duger til hverdags, utelek med småen og sånn, og jeg har hatt den på i regnvær og snøfokk uten å bli våt eller kald. En og annen fjelltur vinterstid har den også opplevd. Den duger til mitt bruk, med andre ord.

He-he, jeg ser at avsnittet mitt kan misforstås litt, ja. Den aktuelle jakka blir brukt til aktiviteter der utseendet er fullstendig uinteressant; jeg blir så fort syk om jeg blir kald og våt, så kvalitetene til plagget er viktigere enn farge, design og slikt.

Og rævva mi blir ikke pen, selv om buksa koster 4000,-. Det ligger nok noe der.

Kos deg med buksa, den er deg helt sikkert vel unt!

;-)

Gjest linnelinn
Skrevet

Hva slags bukser kjøper du da? Jeg har flere dongeribukser fra b-young og ettersom jeg er kiv til å gå på kne (står en del på kne på jobben når jeg rydder bl.a.) så ryker de på knærne etterhvert, men ellers holder de seg like fine i lange tider.

en sort på b young, men den var ikke dongri, der røk låsen.

Og tre dongribukser fra bik bok, de som ble ødelagt:(

Har vært å tittet bittelitt på b young, men virker ikke som de har en passform som passer kroppen min. Men jeg får ta en ekstra titt.

Skrevet

Det må du få lov til. Hvis jeg får lov til å mene at det er galskap å bruke tusenvis av kroner på regntøy og allværsjakker altså, hehe.

Helt i orden! :o)

Skrevet

I det samme ukebladet jeg nevner i innlegget nedenfor her, så sto de priset til ca kr 2.600,- og den buksa som var avbildet var det krone på.

Hm. Ikke solgt til den prisen i de butikkene jeg har sett de i hvert fall. Jeg har ikke buksen selv. Syns ikke buksen er så fin, og hjelper jo ikke at de fleste som har den typen med krone på lommene har fake heller. Hvis jeg først skulle brukt så sykt mye penger på en jeans skulle den vært helt unik og ikke masseprodusert.

Kan godt hende de fins til lavere pris, men ikke som jeg har sett i hvert fall. Og de på finn.no til 800kr er nok ikke de mest ekte ;)

Skrevet

4000,-!?!?!?!???!! For ei bukse!? Herregud.

Ja, de er sykt dyre.. Og kun fordi de er designerjeans. De blir jo heller ikke særlig spesielle når de fleste som har de har fake :)

Skrevet

jeg har aldri betalt 4000 kr for ei bukse, men disse buksene får man kjøpt langt billigere på QXL og slik. Og jeg vurderer det seriøst ja, å betale et par tusenlapper for ei slik bukse om jeg finner en skikkelig fin en. For nå er jeg mektig lei av buksene jeg kjøper til 300 spenn som blir ødelagt etter kort tid. Er så fornøyd med dem, så blir de bare ødelagt. Nå har jeg en som spjæret rett under låret så den er ubrukelig (er ikke pønker), og to der glidelåsen er ødelagt så kan ikke bruk dem, og en som har viet seg ut så mye i str, selv om den er samme str som de andre, som ikke har viet seg ut, at den overhodet ikke er pen mer.

Blir sabla bortkasta penger likevel.

Så finner jeg ut om en slik bukse har bra kvalitet etc, så kommer jeg til å spandere det på meg...

:)

Det er mange fine jeans fra Diesel, Replay og feks billigere jeans hos Vero Moda og H&M. Der har jeg funnet flere jeans som er billig og god (nok) kvalitet til den prisen. Du kan jo prøve der :)

• 2 uker senere...
Gjest linnelinn
Skrevet

hei, har du fått buksene nå eller? Hvordan var de?

Hvor bestilte du fra??

Jeg sjekket eLUXURY.com, men de sendte bare innad i USA ;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...