Gjest Har vært der ja Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Har sett tegningene, ja!! Klager fordi jeg ikke ønsker et hus:) Enkelt og greit. Bare det å bruke ordet "klage!" eller "protest" er ensbetydende med at du til slutt får BÅDE hus og dårlig naboskap. Er tomten skilt ut, kommer det et hus! Derfor kan det være lurt å prøve å få innflytelse i stedet. Vær interessert, tilby samarbeid for best mulig løsning for begge. Du har ikke mange valg. 0 Siter
Gjest Usjenert Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Bare det å bruke ordet "klage!" eller "protest" er ensbetydende med at du til slutt får BÅDE hus og dårlig naboskap. Er tomten skilt ut, kommer det et hus! Derfor kan det være lurt å prøve å få innflytelse i stedet. Vær interessert, tilby samarbeid for best mulig løsning for begge. Du har ikke mange valg. Det var oppløftende ord "ler" Jeg tar ikke sorgene på forskudd, men tar det "som det faller seg" Blir det hus, så blir det hus. Er ikke typen som surner etterpå. Hvis naboen surner over klager, blir det jo deres problem, og ikke mitt. Har nok annet å bruke energien på. Får naboen igjennom byggeprosjektet, er det et sjakktrekk å gjøre som en jeg leste om. Sende naboene på sydenreise, mens sprengningen holdt på Det hadde vært noe, det. Kanskje en hadde blitt smørblid etterpå, og glemt både sol og utsikt for en stund.. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 er det slik at dette huset vil skjerme for sol og utsikt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.