Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er svært sjelden at husleie i borettslag er like høy som leieutgifter i en vanlig leieleilighet.

Vi har under 2500 kr i husleie, og man finner ikke leiligheter til utleie til 2500 kr. Da får man seg muligens et lite kott uten plass til sofa, og man deler bad med ørten andre.

Det er ikke sjelden her jeg bor... og jeg uttalte meg ikke på grunnlag av annet enn det.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

16

• Lula

6

• Dorthe

4

• Prozak

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

midnattsol
Skrevet

Dersom jeg hadde vært enslig og heller ikke handywoman så ville jeg ha valgt borettslagsleilighet. Men velg et veldrevet borettslag, og et borettslag som har bundet renta si. Har hørt at en av farene ved å bo i borettslag kan være at dersom en eller flere av beboerene ikke makter sine økonomiske forpliktelser så fordeles disse på de øvrige beboerene. Skummelt spør du meg. I byen vår finnes det flere gode gamle og veldrevne borettslag hvor det virker helt topp å bo - og dessuten behøver en ikke samme høye egenkapital som når en kjøper selveier.

Skrevet

Det stod ikke noe om andel fellesgjeld i boligannonsene. Men regner du med dagens rentenivå i forholdt til husleie, så kan andelen fellesgjeld umulig komme opp på flere millioner.

Her i byen er det ihvertfall ikke uvanlig med fellesgjeld på nye leiligheter på over 1.5 mill.

Gjest suunaa
Skrevet

Her i byen er det ihvertfall ikke uvanlig med fellesgjeld på nye leiligheter på over 1.5 mill.

Hvor bor du da, Kautokeino?

Skrevet

Så mange millioner kan det heller ikke komme opp på, når husleia er på 6000 kr+.

Det er ikke snakk om _en_ leilighet vet du, men mange.

Skrevet

Hvor bor du da, Kautokeino?

Hva er det for et spm?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...