Gjest Singasong Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Noen som vet hvem som har den sangen som heter "I can't make you love me if you don't"? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Etter et kjapt google-søk (hint, hint), så får jeg fram: "I Can't Make You Love Me - Chantal Kreviazuk Words & music: m. reid & a. shamblin" 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 http://www-scf.usc.edu/~osmosis/lyrics/cantMakeLove.html 0 Siter
Gjest Singasong Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Etter et kjapt google-søk (hint, hint), så får jeg fram: "I Can't Make You Love Me - Chantal Kreviazuk Words & music: m. reid & a. shamblin" Ja, jeg har sett det, men tror ikke det er den 0 Siter
Nikki Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Det er en nydelig sang som finnes i mange versjoner. Den fineste er vel V Bonnie Raitt, men både George Michael og Prince har sunget den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.