Gå til innhold

Både irritert og lei meg..

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke kompisen min lenger?
Skrevet

Jeg har en mannlig kompis, en god en også, trodde jeg, men nå vet jeg ikke lenger!

Jeg har hatt et forhold med kompisen hans i noen måneder, vi snakker sammen omtrent daglig, men har ingen forpliktelser mellom oss, de er vel et "forhold" som går mot slutten!

Men det er ikke det som er saken, kompisen min og jeg drev å chattet her en kveld, og plutselig spurte han om han kunne stikke innom på litt sex!!

Jeg spøkte det bort, og snakket om noe annet, men han bare pratet om sex sex sex, vi trengte ikke si det til noen sa han, og jeg sa at dette kunne han ikke mene, hva med kameraten hans som har en ting med meg?

Han skjønte ikke poenget, for vi skulle ikke si noe til en sjel! Til slutt måtte jeg si i fra at det var totalt uaktuellt og ble nesten litt lei meg for at han maste slik, virket ikke som en spøk lenger!

Da logget han bare av dataen, voksne mannen, med beskjed om at jeg bare kunne ha det så godt!

Jeg sendte en melding via sms, men fikk ingen melding tilbake, og logger jeg på msn, logger han av, helt forundra jeg, er det fordi det er pinlig, eller er han sur fordi jeg takket nei til sex?

Og skal jeg nevne det til kompisen hans, eller skal jeg bare late som ingenting?

Videoannonse
Annonse
Ugga Bugga
Skrevet

He he, menn er rare.

Nei, jeg ville ikke nevnt det for kompisen hans, ihvertfall ikke hvis det ikke blir noe forhold mellom deg og kompisen hans.

Skrevet

Han var sikkert flau....

Jeg ville ikke sagt det til kompisen hans, ingen vits i å ødelegge vennskapet deres.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskuffet hvis en kompis hadde holdt på slik. En kompis er en kompis, dem har man ikke sex med.

Selvfølgelig kan ting forandre seg men da har man noe annet enn et kompisforhold.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Dersom du ønsker å ha fortsatt som kompis, så ville jeg prøvd å si til han at den episoden er glemt og at dere kan fortsette vennskapet slik før dette skjedde. Men viss han er sur fordi du ikke ville ha sex, så får han vel bare være sur, forferdelig barnslig var han i hvertfall.

Gjest tornerose sover ikke mer
Skrevet

Det hender vi kvinner kommer til et punkt hvor vi innser at for menn er vi ikke likestilt, ikke kompis, ikke venn, vi er kun et hull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...