keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Ta medisinen din:-) Det sier politiet også. 0 Siter
Gjest svartepetter Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 I valke nr 18. Eller 19. Hvis du bladde for langt kunne du jo ikke unngå dritlukt? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Hvis du bladde for langt kunne du jo ikke unngå dritlukt? Bra tips. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Håpe på at løven spiser henne opp. Ja. Men håper de er storspiste. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Løp etter og brenn ned hele sirkuset. Jeg er da ikke nymfoman? Eller pyroman er det kanskje det heter. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Min reinkarnasjon av en død same som joiker skremte vettet av noen tyskere, den kan jeg ta? Tyskerne spurte om det er dårlig stelt med psykiatrien i Norge, og det er jo sant. Dårlig plass i fengslene er det også sa jeg, og da reiste de hjem. Lange køer hos veterinærene er det også. jeg tror det er mye bedre å høre Mari Boine joike enn deg som reinkarnasjon. Så da går jeg heller for det. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er da ikke nymfoman? Eller pyroman er det kanskje det heter. Du trenger ikke være pyroman for å tenne på ett telt. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Du trenger ikke være pyroman for å tenne på ett telt. Det har du erfaring med? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er straffen for å gifte seg med verdens største kvinne. Eller var det en kvinne med skjegg? Jeg regner med det var en grunn til at sirkuset var interessert i henne. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Det er straffen for å gifte seg med verdens største kvinne. Eller var det en kvinne med skjegg? Jeg regner med det var en grunn til at sirkuset var interessert i henne. Hun har bart, men den sitter litt langt ned. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det har du erfaring med? Tja. Jeg mener det har med motiv å gjøre. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Tja. Jeg mener det har med motiv å gjøre. :-) Hensikten helliger midlene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.