Gå til innhold

Anbefalte innlegg

filiokus81
Skrevet

Jeg har fått 2500 kr av mammaen til "noe jeg har lyst på" :-) Juhuu!! Men hva ønsker jeg meg da?

Hva ville du kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg den 17.maikjolen jeg har sett som koster den nette sum av 2600 kr :o)

Skrevet

Klær, sko og smykker. Til meg selv!

Skrevet

Det er nå ca 1 år siden sist jeg handla klær. Så ville definitivt gått for klær!

Skrevet

Jeg ville kjøpt meg gode sko og klær. Brukt opp alt sammen, sånn at jeg kunne vist frem til mammaen, og sagt at: se så mye jeg fikk for pengene!

Skrevet

Med fornuft: spare de til å kjøpe laptop.

Uten: sommerklær og sko og sminke.

midnattsol
Skrevet

Til ungene - trampoline... til meg selv noe nytt til 17. mai. Eller lagt dem i sydenturbillett til sommeren.

Skrevet

Det er nå ca 1 år siden sist jeg handla klær. Så ville definitivt gått for klær!

Klær som er så billig! - Man får jo masse på salg 70% påa rød pris etc.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg den 17.maikjolen jeg har sett som koster den nette sum av 2600 kr :o)

Det er den sikkert ikke verdt - herregudajente! :)

Skrevet

Det er den sikkert ikke verdt - herregudajente! :)

Jeg vet det. Det er fransk design. Jeg har handlet i den butikken en gang før i hele mitt liv og det var konfirmasjonskjolen til dattera mi. Den kjolen er godt brukt og den ville jeg gjerne hatt på 17.mai men kjolen befinner seg i Praha sammen med resten av kjolene mine.

Og det er klin umulig å finne en kjole som er trang i skjørtet nå. Enten så er det splitt eller så er den vid.

Jeg må bare komme gjennom morradagen uten å kjøpe den og det skal jeg nok greie :o)

Skrevet

Klær som er så billig! - Man får jo masse på salg 70% påa rød pris etc.

Jaa, men butikker er såååå slitsom. Spes om jeg ikke helt vet hva jeg vil ha... Blir helt svett av prøving og stress....*huff* men jeg -trenger- virkelig en tur i sentrum NÅ! Noen bukser med hull bak som seriøst burde blitt kassert ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...