keinstein Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 ... stæsj på "Glitter"! Link til Glitter på nett: http://www.glitter.no/flash8.html Lykke til! For en slitsom side. De selger visst tapet eller interntettsider eller eskortetjenester. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Herregud for en komplett irriterende og lite brukervennlig nettsjappe! :-o Jeg orket ikke finne ut hva de solgte en gang. 0 Siter
Gjest Tid for å glitre Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Herregud for en komplett irriterende og lite brukervennlig nettsjappe! :-o Ja, det var visst det! Skuffende! Skulle hatt en ordentlig oversikt over hva de hadde. Jeg er stadig på Glitter å handler her jeg bor. Så det er vel best å ta bena fatt og løpe å kjøpe... 0 Siter
Gjest Tid for å glitre Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg orket ikke finne ut hva de solgte en gang. De selger smykker, øredobber, capser, skjerf, ringer, armbånd, hårpynt osv... Sikkert ikke sjappa for deg likevel! Hehheh 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 De selger smykker, øredobber, capser, skjerf, ringer, armbånd, hårpynt osv... Sikkert ikke sjappa for deg likevel! Hehheh Kort sagt bojouteri, pynt og dilldall. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 De selger smykker, øredobber, capser, skjerf, ringer, armbånd, hårpynt osv... Sikkert ikke sjappa for deg likevel! Hehheh Bijouteri. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Den nye plata til Tool. De resterende 2351,- vet jeg ikke. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Klær, sko, sandaler, smykker, stæsj...you name it. :-) Masse sommerklær og topper og kjoler og bikinier og ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.