Gjest hva kan jeg gjøre? Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg trenger sårt en jobb til sommeren. Jeg studerer økonomi på BI og er derfor ute etter en jobb som er relevent for mitt studie. Jeg har lagt inn cv og søknad på adecco men har foreløpig ikke hørt noe. Jeg har vært inne på aetat men det er få stillinger som kun er sommerjobber. Hva annet kan jeg gjøre??? Jeg har søkt på nettkatalogen og funnet en del firmaer som driver med økonomi, finans osv her jeg bor, burde jeg ringe dem imorgen og høre om de trenger noe ekstrahjelp til sommeren? f.eks til forefallende arbeid? Noen andre tips? 0 Siter
monass Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Når det gjelder Adecco så er det ikke nok å legge inn en søknad / registrere seg på web. Det er så mange som gjør det hver dag, og de følger ikke opp. Møt opp personlig og vis at du er interessert. Gjør det hos alle vikarbyråene du har i nærheten. Det er stor sannsynlighet for at du får sommerjobb via et vikarbyrå - hvis du ikke er heeelt blåst da..og det er du jo ikke 0 Siter
Gjest hva kan jeg gjøre? Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Når det gjelder Adecco så er det ikke nok å legge inn en søknad / registrere seg på web. Det er så mange som gjør det hver dag, og de følger ikke opp. Møt opp personlig og vis at du er interessert. Gjør det hos alle vikarbyråene du har i nærheten. Det er stor sannsynlighet for at du får sommerjobb via et vikarbyrå - hvis du ikke er heeelt blåst da..og det er du jo ikke Enig at det er bedre å møte opp personlig, problemet er bare det at jeg ikke bor i den byen jeg søker jobb i. Altså jeg kommer til å bo der i sommer, men ikke nå 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Finn ut hvilken firmaer som kan ha en slik stilling og ring dem og be om et møte. 0 Siter