keinstein Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Den palestinske jenta på 17 ble gravid med nabogutten, dermed hadde hun vanæret familien. Broren og moren helte parafin på henne og satte fyr på. Hun døde ikke, så da kom moren med gift hun skulle drikke, så ikke broren skulle få "problemer" dvs at de ville baksnakke og le av han han på alle tehusene i Palestina. Familien er presset av kulturen til å gjenopprette æren. Jenta ble reddet av legen og en sveitsisk organisasjon som redder slike ofre i arabiske og pakistanske familier. Jenta er skadet for livet,stygt forbrent på halve kroppen. Må de brenne kvinner? Hvorfor torturere dem før de dør? Tidligere hadde moren kvalt to små døtre fordi hun ikke hadde fått sønner, det var naturlig for alle at mødre gjorde det. Myndighetene gjør ingenting. Dette er kultur. Datteren har skrevet bok og tør ikke vise seg noe sted, heller ikke komme til Norge av redsel for å bli gjenkjent av bekjente av broren og moren. Broren ville trolig reise til Norge for å drepe henne. For palestinere og pakistanere er dette dagligliv, og tusenvis blir drept på denne måten hvert år i muslismke land. Jeg har glemt navnet på boka og forfatter, er det noen som vet? Be til din skaper om at vi ikke får slik kultur hit, men det er vel vanskelig å unngå. Ikke rart at kvinner er redde. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/kultur/article628850.ece 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Var en reportasje og intervju med henne på Søndagsrevyen i dag. Kan sees på Nrk.no 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Var en reportasje og intervju med henne på Søndagsrevyen i dag. Kan sees på Nrk.no Takk, jeg fant det nå på min nye harddiskopptaker, den tar opp nyhetene :-) Det er sjelden jeg blir så trist som da jeg så dette innslaget. Hva slags primitive hottentotter er det som blir så fullstendig kynisk morderisk ondskapsfulle? På TV sa hun at moren drepte 9 jentebabyer og lot 2 leve. Jenta sier hun var verdiløs i utgangspunktet, alle jenter i denne kulturen er det. Så å drepe henne var bare en formalitet. "Alle" følte med mora som bare fikk jenter, det var visst helt forferdelig for mora, og den drapslystne broren hadde det visst helt jævlig da alle lo av han som ikke klarte å kontrollere kvinnene. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Takk, jeg fant det nå på min nye harddiskopptaker, den tar opp nyhetene :-) Det er sjelden jeg blir så trist som da jeg så dette innslaget. Hva slags primitive hottentotter er det som blir så fullstendig kynisk morderisk ondskapsfulle? På TV sa hun at moren drepte 9 jentebabyer og lot 2 leve. Jenta sier hun var verdiløs i utgangspunktet, alle jenter i denne kulturen er det. Så å drepe henne var bare en formalitet. "Alle" følte med mora som bare fikk jenter, det var visst helt forferdelig for mora, og den drapslystne broren hadde det visst helt jævlig da alle lo av han som ikke klarte å kontrollere kvinnene. Som oppvokst i en sivilisert kultur er det plent umulig å ens forsøke sette seg inn i en så til de grader pervertert tankegang, som det som råder i disse kulturene. Og at folk som henne ikke engang kan føle seg trygge her lenger er nok til at man får lyst til å grine. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Som oppvokst i en sivilisert kultur er det plent umulig å ens forsøke sette seg inn i en så til de grader pervertert tankegang, som det som råder i disse kulturene. Og at folk som henne ikke engang kan føle seg trygge her lenger er nok til at man får lyst til å grine. Danmark tok i mot en del palestinere via en spesiallov for noen år siden. Det skulle de ikke har gjort. Den flokken fra Blågårdskirken som truet til seg opphold med intellektuelle som støtte er blitt den verste hodepinen for de naive i Danmarks historie. Innvandringsforkjemperne skjøt seg selv i foten med dobbeltløpet hagle. Verre bandittgjeng og løgnere har neppe sett dagens lys i Europa. Denne flokken brukes nå for det den er verd i innvandringdsdebatten. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Danmark tok i mot en del palestinere via en spesiallov for noen år siden. Det skulle de ikke har gjort. Den flokken fra Blågårdskirken som truet til seg opphold med intellektuelle som støtte er blitt den verste hodepinen for de naive i Danmarks historie. Innvandringsforkjemperne skjøt seg selv i foten med dobbeltløpet hagle. Verre bandittgjeng og løgnere har neppe sett dagens lys i Europa. Denne flokken brukes nå for det den er verd i innvandringdsdebatten. Har lest om dem ja...bortimot halvparten straffedømt og nesten alle på sosialhjelp. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Har lest om dem ja...bortimot halvparten straffedømt og nesten alle på sosialhjelp. For ikke å snakke om avkommet! Jeg tror det var 70% straffedømte. Da kan fantasien få jobbe med det de ikke er dømt for. Nesten alle har reist tilbake på ferie flere ganger til det landet de flyktet fra og spradet omkring som konger i området. En meget verdifull gave fra De supernyttige idioter til DF. Det er ikke uten grunn at de prostesterte vilt den gangen det skjedde, for så å følge dem opp. Utro tjenere i politiet samarbeidet villig hele tida og har notert flittig. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 For ikke å snakke om avkommet! Jeg tror det var 70% straffedømte. Da kan fantasien få jobbe med det de ikke er dømt for. Nesten alle har reist tilbake på ferie flere ganger til det landet de flyktet fra og spradet omkring som konger i området. En meget verdifull gave fra De supernyttige idioter til DF. Det er ikke uten grunn at de prostesterte vilt den gangen det skjedde, for så å følge dem opp. Utro tjenere i politiet samarbeidet villig hele tida og har notert flittig. Dette er desverre bar en av mange historier som burde være for gal til å være sann. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Dette er desverre bar en av mange historier som burde være for gal til å være sann. Bare så synd at det må bli så forferdelig galt og gå så lang tid før det lar seg stoppe. Det går jo an å se utviklingen lenge før det blir så ille. 0 Siter
Gjest midjemål Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Bare så synd at det må bli så forferdelig galt og gå så lang tid før det lar seg stoppe. Det går jo an å se utviklingen lenge før det blir så ille. Nå må vi (Norge) bare passe på å få mange flere av disse gærne Palestinerne inn i landet slik at de kan fortsette her til lands. Og så må vi også sende masse penger til Palestina som de bruker på våpen. Heia Norge! Stå på! 0 Siter
Gjest Spar oss Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Bare så synd at det må bli så forferdelig galt og gå så lang tid før det lar seg stoppe. Det går jo an å se utviklingen lenge før det blir så ille. Og her er fremskrittspartigjengen i gang igjen ser jeg? blir kvalm av dere og innvandrerfiendtligheten dere alltid spiller på. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Og her er fremskrittspartigjengen i gang igjen ser jeg? blir kvalm av dere og innvandrerfiendtligheten dere alltid spiller på. Du forakter redde mennesker? Sikkerhet for seg selv og sine er et grunnleggende behov. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.