Gå til innhold

Jadda...


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

Jeg er best i noe!!!!!

Hurra!

Jeg er medavhengighetsdronningen over alle dronninger!

Jeg er fantastisk til å lytte, fantastisk til å se når andre trenger hjelp, og jeg er fantastisk i å se bak masken, fantastisk god på å finne unnskyldninger og grunner til at andre gjør det, og de grunnene er som regel rette. JEG ER; Fantastisk medavhengig.

Jeg reagerer på alle de rette måtene! I alle skjemaer, jeg har 21 av 23 i en undersøkelse der tre symptomer var nok. For en fantastisk egenskap å ha! HURRA!

Jeg er sååååååå god på det! Jeg merker ikke engang når det skjer.

FELLE! Fikk deg! Nå kan jeg suuuuuge hver dråpe livsgnist ut av deg! ”Muahahahaha”. Tre år senere? Hva skjedde…? ÅNEI… jeg har gjort det igjen! BUMMER!

Jeg gjør det igjen og igjen.

Men denne gangen! ALDRI i helvete om jeg skal sette meg i samme posisjon.

Ingen skal få herse med meg. Aldri mer. Nå er det faenmeg nok.

Denne gangen har jeg lært leksen min.

"I am Me. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. I own my triumphs and successes, all my failures and mistake...I have the tools to survive, to be close to others, to be productive...I am me, and I am okay"

Det er mitt liv, og hvis du ikke liker det jeg gjør kan du ryke og reise med deg.

End of discussion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...