Gå til innhold

Bukseproblem

Gjest bukseproblem, lei nå!

Anbefalte innlegg

Gjest bukseproblem, lei nå!
Skrevet

Hei,

jeg har et stort bukseproblem! *sukk* Det kan være jeg som bare ikke kan å kjøpe bukse, eller jeg er feilkonstruert.

Problemet er at når jeg kjøper dongeribukse (Kjøper som regel på H&M, Vero Moda...Ikke noe merkegreier, kanskje jeg heller burde det!) så blir de slamsete etter vask. Jeg har nå 4 dongeribukser, og ingen av de kan jeg gå ut med!

Enten blir de slamstete sånn at jeg blir sidrompa. I tillegg er det som om de utvider seg overalt, sånn at de bli alt for stor rundt midja eller rundt hoftene, sånn at det ser IKKE bra ut i skrittet. Det krøller seg sammen, og blir ikke en vannrett strek...Hvis dere skjønner hva jeg mener?? Det blir på en måte to loddrette streker i stoffet i skrittet og det ser utrolig stygt ut. Kan jo ikke gå og vagge bare fordi skrittet skal se normalt ut heller da!

Hva er feilen egentlig? Av de buksene jeg har nå, er 1 av dem strech. Resten er vanlig. Jeg bruker som regel str 38, eller midje 30, lengde 32 eller 34.

Videoannonse
Annonse
Gjest ZIizami
Skrevet

Du bør kanskje gå litt opp i pris på buksene dine for å finne en med god passform. Jeg merket at da jeg brukte 30 i livet så satt buksene dårlig fordi jeg var mer firkantet i passform. Nå er jeg 27 i livet og har aldri samme problem som som da.

Mary Poppins
Skrevet

De aller fleste jeans utvider seg. Kjøp dem en størrelse for små. Mørke jeans utvider seg mindre enn lyse.

Skrevet

Husk på at buksene skal være så små at du nesten ikke får dem på deg i butikken. Strechbukser har jeg dårlige erfaringer med. Alle olabukser utvider seg litt når man har gått med dem en dags tid, men normalt "krymper" de tilbake til normalen i vask. Jeg har bare billig-bukser.

Skrevet

Husk på at buksene skal være så små at du nesten ikke får dem på deg i butikken. Strechbukser har jeg dårlige erfaringer med. Alle olabukser utvider seg litt når man har gått med dem en dags tid, men normalt "krymper" de tilbake til normalen i vask. Jeg har bare billig-bukser.

Har bommet på å kjøpe for store bukser så mange ganger. Veldig irriterende å måtte vaske buksa etter en dags bruk for å få tilbake fasongen.

snøft.

Skrevet

Har bommet på å kjøpe for store bukser så mange ganger. Veldig irriterende å måtte vaske buksa etter en dags bruk for å få tilbake fasongen.

snøft.

Enig, jeg har også prøvd det alt for mange ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...