Gå til innhold

en slags tomhet


Gjest Violsa

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa

nå har jeg hatt den hardeste helgen jeg kan huske , har rast fra meg , og jeg har grått , og jeg har vært sint ,Og huset ser helt bomba ut.

Jeg kjenner meg bare utslitt nå , fortsatt trist og fortvilet. og når jeg leser innleggende før høres det nesten ut som jeg er iferd med å ta selvmord.

Det er jeg ikke , ville aldri finne på noe sånt. Ting ble sagt og nå er hele spillet mitt for ihvertfall en av familien avslørt. Nå føler jeg litt skam fordi jeg blir så voldsom i følelsene mine. Når jeg først gråter kommer det som et fossefall. ikke noen få tårer bare . I dag har jeg vondt i hodet , og hovne øyne og kjennes som om jeg har vært med i krigen.

det ordner seg alltids , så kommer meg igjenom dette også.

takk for alle svar og gode tanker i går. Jeg greide nok ikke å være så konstruktiv som jeg burde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest personen

Takk! Det var iallefall godt å høre at det har roet seg for deg! Ønsker deg alt godt videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig godt å lese at du har kommet deg gjennom helgen og har det litt bedre i dag.

Jeg er lei meg for at jeg bare forsvant fra ranglere lørdagsnatta, men jeg ble så trøtt og susete i hodet at jeg bare måtte legge meg.

Ta godt vare på deg selv!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Glad for å høre at du kom deg gjennom helgen violsa. Og du har vært i "tankene mine" ofte:o)

God dag videre.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...