Gå til innhold

hjelp meg


jente18_123

Anbefalte innlegg

jente18_123

Hva skal jeg gjøre?

Jeg er en 18 år gammel jente som går det siste året på videregående. Jeg har tidligere hadd bulemi og er ekstremt utseendefiksert, i tilegg sliter jeg veldig med søvnvansker. Problemet mitt er at jeg i løpet av det siste året har fått et stort fravær på skolen, pga (tro det eller ei) kvisene mine. Dette høres kanskje latterlig ut, men jeg klarer rett og slett ikke å gå på skolen de dagene jeg ser meg selv i speilet og ikke liker det jeg ser. Jeg har ikke mange kviser, bare en del på haka, men disse plager meg så mye at jeg misshandler dem, slik at huden min ser forferdelig ut til slutt. Nå har jeg fått så mye fravær at det stilles spørsmål om jeg i det hele tatt får vitnemål. Jeg har alltid hadd gode karakterer og det plager meg å så fremtiden fly ut av vinduet på denne måten. Er det noe jeg kan gjøre med fraværet mitt? legeerklæring? Jeg synes det er vanskelig å leve på denne måten. Isolere meg selv fra alle andre pga noen få kviser, men det føles bedre enn å innbille meg at alle studerer og dømmer meg. Kan jeg gjøre noe for å bli kvitt kvisene? Jeg har små kuler i underhuden (whiteheads), som blir til betente kviser. Basiron, sink-tilskudd, omega3, mosjon og daglig pleie av huden hjelper ikke.

Det er som å leve i en vond sirkel, hvor jeg ikke klarer å gå på skolen, men tankene på alt fraværet sliter i meg. Virker som om noen av de tankene fra da jeg hadde bulemi fortsatt sliter i meg, men at utfallet er annerledes.

Jeg blir veldig glad for svar. Våger nemmelig ikke gå til fastlegen min med dette. Er redd for at han skal synes jeg er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Jeg vil anbefale deg å prøve en krem som heter ABERELA.det er en A-syrevitamin krem og fåes på resept hos legen.den er dyptvirkende,reparerer også solskader og bygger opp collagenet i huden.Ulempen ved kremen er at man flasser og blir sår den første tiden (man skifter ut huden på en måte).Peel huden forsiktig i dusjen med en klut for å få bort død hud.kjøp også en god

UPARFYMERT fuktighetskrem på apoteket, (anbefaler A-derma exomega.)Unngå soling!bruk heller selvbruningskrem innimellom.Jeg kan garantere deg at du etter noen uker vil merke stor forandring.Alle leger forstår at det ikke er noe festlig med uren hud og denne kuren hjelper.kremen koster ca 65,- kr.

Dette har hjulpet meg!

LYKKE TIL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...