Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

eg har hatt tatt medisiner for astma(symbicort) og allergi (aerieus) dei siste to åra. Dei siste vekene kjennest det nesten ut som om eg ikkje har tatt astmamedisin i det heile tatt: pustevanskar (kjennest ut som om eg ikkje får nok luft, anstrengt pust, ei kjensle av at halsen er innsnevra osv), og ikkje minst: utruleg slapp og sløv, noko som ikkje går godt overeins med eksamenslesing. eg har i denne forbindelsen eit par spørsmål:

-hadde ein anna astmamedisin enn Symbicort hjupet betre? (om ja: har den særskilte bi-effektar?)

-er astmaen så ille no på grunn av pollen?mao: kan pollen påverke astmaen og gjere den verre?

-er det noko anna eg evt kan gjere for å betre slik tilstanden er no? (bør eg rett og slett halde med innandørs..?)

-kan det å auke allergimedisindosen hjelpe?( eg tar ein tablett i døgnet.)

med venleg helsing,

Iris M.Steine,

Bergen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229621-astma-og-slapphet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Joda, pollenallergikere med en ellers velkontrollert astma kan godt bli værre i pollensesongen. Men la legen se på deg for sikkerhets skyld.Singulaire tabl. kan virke gunstig både på allergi og astma i tillegg til det du bruker. Spør henne om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229621-astma-og-slapphet/#findComment-1736699
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...