Gå til innhold

Vaske grill-risten

Anbefalte innlegg

Gjest tar da ikke lang tid
Skrevet

Bedre med gassmak enn smak av tennvæske. Og at maten smaker gass er bare tull, gassen brenner opp, den havner ikke på kjøttet/fisken.

"Bedre med gassmak enn smak av tennvæske. Og at maten smaker gass er bare tull, gassen brenner opp, den havner ikke på kjøttet/fisken."

Du griller helt feil om det smaker tennvæske av maten når du griller med kull da.

Gassen setter seg ikke i maten men det gjør tennvæsken? Hehe.. troverdigheten din er nok lik null her. Tror det er ganske stor enighet om at kull grilling er best.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Om dere ikke klarer å betjene en kulegrill, så er det jammen godt at dere har funnet et alternativ.

Men jeg tror ikke på deg. Hadde det du har skrevet i denne tråden vært sant, så hadde du ikke først hevdet at mat fra alle kullgriler lukter/smaker tennvæske. Og så i etterkant sier du at du likevel har erfaring med opptenningsrør.

Sorry Mack!

Du må da gjerne foretrekke gassgrill, men trenger ikke å rakke ned på kulegriller av den grunn.

Tar du det personlig kanskje, at jeg rakker ned på kulegrillen min? :-D

Og joda, jeg har opptenningsrør til kulegrillen, det ga svart mat fordi det er vanskelig å regulere varmen i grillbrikettene. Og maten jeg har fått _hos_andre_ smaker tennværske, syns jeg. Og det samme syns jeg vår grillmat gjorde før vi fikk gassgrill. Og for den del før vi fikk opptenningsrøret. Vanlig grill er overhodet ikke noe alternativ.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Bedre med gassmak enn smak av tennvæske. Og at maten smaker gass er bare tull, gassen brenner opp, den havner ikke på kjøttet/fisken."

Du griller helt feil om det smaker tennvæske av maten når du griller med kull da.

Gassen setter seg ikke i maten men det gjør tennvæsken? Hehe.. troverdigheten din er nok lik null her. Tror det er ganske stor enighet om at kull grilling er best.

"Hehe.. troverdigheten din er nok lik null her."

Å nei og nei, mistet troverdigheten over en kulegrill! :-(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tar du det personlig kanskje, at jeg rakker ned på kulegrillen min? :-D

Og joda, jeg har opptenningsrør til kulegrillen, det ga svart mat fordi det er vanskelig å regulere varmen i grillbrikettene. Og maten jeg har fått _hos_andre_ smaker tennværske, syns jeg. Og det samme syns jeg vår grillmat gjorde før vi fikk gassgrill. Og for den del før vi fikk opptenningsrøret. Vanlig grill er overhodet ikke noe alternativ.

"Tar du det personlig kanskje, at jeg rakker ned på kulegrillen min? :-D"

Nei, men du tar det åpenbart personlig at mange syns grillmat fra gassgrill ikke smaker like godt som grillmat fra kulegrill.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Tar du det personlig kanskje, at jeg rakker ned på kulegrillen min? :-D"

Nei, men du tar det åpenbart personlig at mange syns grillmat fra gassgrill ikke smaker like godt som grillmat fra kulegrill.

Overhodet ikke, jeg bare argumenterte for mitt syn når noen hevdet at grilling med gassgrill ikke var grilling.

Logitechmusa
Skrevet

"Tror det er ganske stor enighet om at kull grilling er best."

Sludder! Hvis du ikke har noen undersøkelse å vise til så vil jeg tro at det er ganske stor enighet om at noen liker kull og noen liker gass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...