natura Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hei! Jeg har i flere måneder vært plaget med dunking i det ene øret. Det føles som om noen sitter og slår på trommehinna inni der. Det er ikke vondt, men ubehagelig, og jeg hører det godt. Dunkingen skjer sporadisk og ikke i en fast rytme, og det kommer og går. Jeg kan ha en dag eller to uten at jeg merker noe til det, men som regel skjer det noen ganger hver dag. Hva kan dette skyldes? Kan det kanskje hjelpe å rense ørene? Har forsøkt med ørelys en gang, merket ikke noe forskjell av det, men det tar jo ikke akkurat bort så mye ørevoks heller, hvis det er dét som er problemet da. På forhånd takk :-) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det er meget mulig ørevoks på trommehinnen. Du får kjøpt øreskyllingsutstyr på apoteket. Sjekk om det hjelper. 0 Siter
natura Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Det er meget mulig ørevoks på trommehinnen. Du får kjøpt øreskyllingsutstyr på apoteket. Sjekk om det hjelper. Tusen takk for svar. Skal prøve meg på det og se om det hjelper. Føles som om det er trommehinnen det "kommer fra", så det høres jo sansynlig ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.