Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har i flere måneder vært plaget med dunking i det ene øret. Det føles som om noen sitter og slår på trommehinna inni der. Det er ikke vondt, men ubehagelig, og jeg hører det godt.

Dunkingen skjer sporadisk og ikke i en fast rytme, og det kommer og går. Jeg kan ha en dag eller to uten at jeg merker noe til det, men som regel skjer det noen ganger hver dag.

Hva kan dette skyldes? Kan det kanskje hjelpe å rense ørene?

Har forsøkt med ørelys en gang, merket ikke noe forskjell av det, men det tar jo ikke akkurat bort så mye ørevoks heller, hvis det er dét som er problemet da.

På forhånd takk :-)

Gjest Personifica
Skrevet

Det er meget mulig ørevoks på trommehinnen. Du får kjøpt øreskyllingsutstyr på apoteket.

Sjekk om det hjelper.

Skrevet

Det er meget mulig ørevoks på trommehinnen. Du får kjøpt øreskyllingsutstyr på apoteket.

Sjekk om det hjelper.

Tusen takk for svar. Skal prøve meg på det og se om det hjelper. Føles som om det er trommehinnen det "kommer fra", så det høres jo sansynlig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...