Gjest pigmette Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Dere som har oversikt over hva man kan få tak i på parfymerier: Finnes det en solkrem i penn-format? Omtrent som YSLs concealer-penn? Jeg har fått et par små pigmentflekker som jeg gjerne skulle hatt høy solfaktor/solstopp på. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Kan du ikke bare smøre inn hele deg med 40 så slipper du kreft? *glis* 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det har jeg aldri hørt om, men kan du ikke ta sunblock på en Qtips og smøre de utsatte flekkene? 0 Siter
Signaturelle Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Mener å ha sett dette hos apoteket jeg. Typisk sunblock-stift etc 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det finnes i hvert fall i stift, i sånn type leppepomade-størrelse. 0 Siter
Gjest pigmette Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det har jeg aldri hørt om, men kan du ikke ta sunblock på en Qtips og smøre de utsatte flekkene? Jo, det er det jeg gjør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.