Gå til innhold

Når barna blir voksen...

Anbefalte innlegg

Gjest tuppmor
Skrevet

Huff,-det er litt rart!

Snart drar begge gut`an mine inn i militæret.

Jeg må begynne å innse at de er voksne nå...

Jeg har litt tungt for å skjønne det at jeg ikke har noen "barn" lengre.

Føler at jeg "tupper" for mye enkelte ganger...

Har du noen råd for hvordan jeg skal begynne å få dette inn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hjelpesløse gutter
Skrevet

I aftenposten har de en spørrespalte hvor mange foreldre skriver inn med spørsmål ang studielån, militæret, hvorda de best kan hjelpe barna økonomisk etc. Så godt som alle er gutteforeldre.

Ergo: Lær dem å bli selvstendige, la dem stå på egne ben, og ikke dulle med dem. Dersom de skal i militøret er de voksne, voksne menn trenger ikke mamma til å vaske underbuksene sine. Men forhåpentligvis har du ikke gjort det på en stund?

Gjest tuppmor
Skrevet

Vill og hemningsløs sex på stuegulvet? :)

HÆÆÆÆÆ?????????????????

Skrevet

HÆÆÆÆÆ?????????????????

Du spurte: "Har du noen råd for hvordan jeg skal begynne å få dette inn? "

Ja, ha vill og hemningsløs sex på stuegulvet - da kommer du til og sette pris på at unga er flyttet...:) Man kan fort venne seg til sånt!

petter smart
Skrevet

Ja, ha vill og hemningsløs sex på stuegulvet - da kommer du til og sette pris på at unga er flyttet...:) Man kan fort venne seg til sånt!

Det der er vel heller en god måte å få de til å flytte på?

Skrevet

Det der er vel heller en god måte å få de til å flytte på?

*lol*

.............må hjem og teste - eller kanskje ikke -jeg blir jo aldri ferdig med unger - den yngste er bare 9....

Skrevet

*lol*

.............må hjem og teste - eller kanskje ikke -jeg blir jo aldri ferdig med unger - den yngste er bare 9....

Litt tidlig for minstemann å pakke snippeska, kanskje...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

LOL!

Jeg var overbevist om at du mente at når hun tok poden på fersken mens han hadde vill og hemningsløs sex på stuegulvet, så ville det gå opp for tuppmor at han var voksen!

petter smart
Skrevet

*lol*

Problemet er vel at du glemmer beskyttelsen, slik at når du har dine nummer på gulvet for å skremme vekk ungene, så lager du nye. Det er vel det man kaller en ond sirkel?!

Gjest Eizoze
Skrevet

I aftenposten har de en spørrespalte hvor mange foreldre skriver inn med spørsmål ang studielån, militæret, hvorda de best kan hjelpe barna økonomisk etc. Så godt som alle er gutteforeldre.

Ergo: Lær dem å bli selvstendige, la dem stå på egne ben, og ikke dulle med dem. Dersom de skal i militøret er de voksne, voksne menn trenger ikke mamma til å vaske underbuksene sine. Men forhåpentligvis har du ikke gjort det på en stund?

Nå handler det å bli voksen om helt annet enn å vaske undertøy.

Skrevet

Problemet er vel at du glemmer beskyttelsen, slik at når du har dine nummer på gulvet for å skremme vekk ungene, så lager du nye. Det er vel det man kaller en ond sirkel?!

Jeg bruker selvsagt spiral - slik alle oppegående bestemødre gjør :) Det er ikke sikkert vi "frør oss" så godt lenger - hehe

Skrevet

Litt tidlig for minstemann å pakke snippeska, kanskje...

Ja, hun er veslevoksen - men dog...:)

Skrevet

Hihi, du innser det når de kommer hjem i uniform på perm. Da er de blitt store og du er så stolt at hjertet nesten revner.

Og jeg har hele mitt liv vært anti militæret :o)

Aisha1365380364
Skrevet

Nå handler det å bli voksen om helt annet enn å vaske undertøy.

Heldigvis handler det om mer enn det, men det å gjøre husarbeid er en del av den å vre voksen. Mange voksne gutter bor hjemme og blit dullet med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...