Gå til innhold

Dere som har campingvogn

Anbefalte innlegg

Gjest Campingvogn
Skrevet

Hva synes dere om campinglivet?

Gode argument for dette livet istedenfor sydenturer f.eks.. eller hotellferier ell.l..

Forbereder meg til diskusjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flott! :-) Men vi sluttet fordi vi ville bruke pengene på å reise i stedet. Vi hadde fast plass da....

skorpionfisken
Skrevet

Vi bruker vogna som hytte vi. Med solid tilbygg på 18 kvm pluss bod, og 50 kvm veranda, ved havet hvor vi har båt.

Hver helg året rundt. (OK, det finnes unntak).

Som hundefamilie er det vanskelig å bare dra til syden. Dette er vår avkobling fra leiligheta i byen.

Når vi skal på lengre ferier, hender det oftest at vi tar vogna med oss og kjører til et par plasser i Skandinavia og camper der.

Den er også utrolig grei å ha når vi besøker fjerntliggende familie. Da er det veldig greit å trekke ut i vogna og "hjem" når det blir for tett med familie/venner. Greit å være litt for seg selv om man er på ferie hos familie i dagesvis.

Men så har jeg en mann som liker å kjøre langt med to tonn vogn bakpå da.

Faren med stor vogn er at den blir permanent hytte.

Gjest Campingvogn
Skrevet

Dette gjaldt selvfølgelig å reise med campingvogn Fast plass blir jo som å ha hytte... Det er jeg ikke interessert i ... søker heller opplevelsen med å reise med vogn..

Skrevet

Dette gjaldt selvfølgelig å reise med campingvogn Fast plass blir jo som å ha hytte... Det er jeg ikke interessert i ... søker heller opplevelsen med å reise med vogn..

Det har jeg aldri gjort -eller orket :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...