Gå til innhold

Å bli lege


Gjest Jeg?!

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg?!

Sitter her med søkerhåndboka og lurer på hva jeg skal bli. Har merkelig nok rikelig med poeng til å komme inn på hva jeg vil. Jeg lurer på hvilke muligheter det finnes innenfor medisin. Min mamma sier at jeg ikke er typen til å bli lege fordi jeg er altfor følsom. Er det et godt argument? Hvilke egenskaper bør man ha for å bli en god lege?

Jeg synes kanskje det høres litt kjedelig ut å være allmennpraktiserende lege. Hvilke former for spesialisering er mulig? Og hvor mange år tar det å bli spesialist, utover den vanligge tiden på medisinstudiet? Hvor finnes spesialistutdanninger har i landet?

Er lege det ideelle yrket når man vil ha mulighet til å bosette seg hvor som helst i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...