Kvinnen med utopiene Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg synes 2000,- høres mye/fint ut jeg. Man gifter seg jo ikke for gavene heller da. Eller? Det at din far ikke har stilt opp for deg i barndommen er en helt annen sak. Og nå snakker jeg som en som har vært der. Hvis du mener at hans oppførsel mot deg i barndommen kan gjøres bedre av en større sum i bryllupsgave, synes jeg det høres ut som om problemet er en smule overdrevet. Er det noen som burde fått penger igjen, så er det moren din. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Enkelte foreldre synes vel det er koselig å kunne spandere i alle fall noe av brullypet på barna sine. Eller i det minste gi en skikkelig gave. Og de aller fleste har råd til dette og samtidig kose seg med hytter, reise osv. Ja selvsagt - men man kan ikke forvente det. Og det spørs om det er bryllup nr. 1, 2 eller 3 også - hehe 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Den han burde gi penger til nå er jo da moren din, ikke deg. Du ble jo forsørget i oppveksten, hvor pengene kom fra var jo ikke ditt problem, men moren din sitt siden hun måtte slite for dem. Nemlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.