Gå til innhold

Hvor mye er vanlig å få av foreldre?

Anbefalte innlegg

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg synes 2000,- høres mye/fint ut jeg. Man gifter seg jo ikke for gavene heller da. Eller?

Det at din far ikke har stilt opp for deg i barndommen er en helt annen sak. Og nå snakker jeg som en som har vært der. Hvis du mener at hans oppførsel mot deg i barndommen kan gjøres bedre av en større sum i bryllupsgave, synes jeg det høres ut som om problemet er en smule overdrevet.

Er det noen som burde fått penger igjen, så er det moren din.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• Lillemus

3

• Mrs. Wallace

3

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enkelte foreldre synes vel det er koselig å kunne spandere i alle fall noe av brullypet på barna sine. Eller i det minste gi en skikkelig gave.

Og de aller fleste har råd til dette og samtidig kose seg med hytter, reise osv.

Ja selvsagt - men man kan ikke forvente det.

Og det spørs om det er bryllup nr. 1, 2 eller 3 også - hehe

Mrs. Wallace
Skrevet

Den han burde gi penger til nå er jo da moren din, ikke deg. Du ble jo forsørget i oppveksten, hvor pengene kom fra var jo ikke ditt problem, men moren din sitt siden hun måtte slite for dem.

Nemlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...