Gjest Snart gift:D Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hva står det inni ringene deres? Eller kanskje du har hørt om noen som er litt utenom det vanlige? 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 jeg kjenner noen som har kallenavn i sine ringer. Selv ville jeg nok ikke valgt det. 0 Siter
Gjest slik gjorde vi det Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vi har kjørt gammeldags og enkel stil: "Din + dato" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Veldig standard i våre; Din xxx og så forlovelsesdatoen (vi brukte forlovelsesringene som gifteringer). 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 I våre står det Min ******* og dato for forlovelsen. Fikk vel faktisk tips om det her på Dol. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Veldig standard i våre; Din xxx og så forlovelsesdatoen (vi brukte forlovelsesringene som gifteringer). Men graverte dere ikke inn bryllupsdatoen også? Det gjorde vi. Så min ring har Din AAA + forlovelsesdato + bryllupsdato. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Men graverte dere ikke inn bryllupsdatoen også? Det gjorde vi. Så min ring har Din AAA + forlovelsesdato + bryllupsdato. Nei, vi regnet med at vi kom til å huske bryllupsdatoen likevel ;b 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Nei, vi regnet med at vi kom til å huske bryllupsdatoen likevel ;b :-) Når du har vært gift i over 10 år, så kanskje du også kan trenge å ta en ørliten titt for å være sikker ;-) Jeg har en gang klart å glemme bryllupsdagen og en annen gang tok jeg feil måned. Gjett om jeg får høre det 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 :-) Når du har vært gift i over 10 år, så kanskje du også kan trenge å ta en ørliten titt for å være sikker ;-) Jeg har en gang klart å glemme bryllupsdagen og en annen gang tok jeg feil måned. Gjett om jeg får høre det Tjoda, det kan jo tenkes. Har i sommer vært gift i 7, men klarer å huske enda... Men det hender jeg ikke husker på det før litt utpå dagen. Uansett så husker jeg hvem mannen min er da 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Tjoda, det kan jo tenkes. Har i sommer vært gift i 7, men klarer å huske enda... Men det hender jeg ikke husker på det før litt utpå dagen. Uansett så husker jeg hvem mannen min er da "Uansett så husker jeg hvem mannen min er da :)" Og det er jo det viktigste! 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Din ******* og bryllupsdato. Har også dyp-gravert navnet på utsiden av ringen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 "Uansett så husker jeg hvem mannen min er da :)" Og det er jo det viktigste! Hi, hi!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.