Gå til innhold

alltid alene


SukkOgStønnOgJamre

Anbefalte innlegg

SukkOgStønnOgJamre

jeg er så ensom og deprimert, har ingen å snakke med. sliter også med sosial angst.

hvordan kan jeg komme meg ut av dette når jeg alltid er alene og ikke tør å ta kontakt med noen som helst?

det er ekstra deprimerende nå som det er sol og over 20 grader ute, og jeg sitter her alene som vanlig.

jeg har også vært avstandsforelsket i 2 år, det er det eneste livet dreier seg om akkurat nå, men jeg greier bare ikke å si noe til henne.

da blir jeg enda mer deprimert fordi jeg ikke greier å overkomme min angst, da blir jeg fysisk utmattet i hele kroppen, armene blir numme og det prikker i hendene.

jeg blir så skuffet over meg selv liksom.

nå sitter jeg her etter nok et mislykket forsøk og er helt på bånn.

jeg føler at tiden begynner å renne ut, jeg nærmer meg 30 uten å ha hatt noe forhol til ei jente ennå, jeg er ganske desperat egentlig.

hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hva med å søke behandling for sosial fobi?

Kognitiv terapi

Gruppeterapi

Medisiner

Om du oppsøker fastlegen din, vil denne hjelpe deg. Om du tror det blir vanskelig å snakke om det, tar du med et ferdigskrevet brev der du beskriver problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...