Gå til innhold

Utdrikningslag for en venninne..

Anbefalte innlegg

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hei!

Det skal arrageres utdrikningslag for en venninne 1. aug i år!

Vi har ikke tenkt til å drite henne ut, men å gi henne en dag som hun alltid kommer til å huske!!!! :)

Lurer på om det er noen som har noen ideer? Utdrikningslaget finner sted i Oslo.

På kvelden skal vi være hjemme hos meg, og jeg vil gjerne ha noen ideer til noen morsomme aktiviteter(alt blir vel morsomt med litt innabords men..hehe) :)

Blir takknemlig for ideer!

Videoannonse
Annonse
Gjest spørreren
Skrevet

Hva med å leie en båt og la henne bli dratt i en oppblåsbar gummiring etter båten?

Signaturelle
Skrevet

Ta en tur i et platestudio og la henne spille inn en cd, etterfulgt av spa-behandling for alle og en koselig middag.

Spørs jo selvsagt hvor mye penger man legger i potten, men akkurat det med å lage cd er ikke så dyrt. Skal jo ikke store opplag til:-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hva med å leie en båt og la henne bli dratt i en oppblåsbar gummiring etter båten?

Fy fa*n hvor usmaklig du er!

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hvem er usmakelig?

Usikker mann i 20-årene
Skrevet

Hva med å skyte paintball? Eller la henne gå inn i en butikk med handleliste på rggen og be folk hjelpe henne med å finne det som står. Her er det dog viktig at hun ikke vet hva som står og det viktigste er at dere skriver ned noe som aldeles ikke finnes (f.eks. "hvit trykksverte") Vi tok det på en kompis, og det var MORO!! Og alt uten alkohol.....

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hva med å skyte paintball? Eller la henne gå inn i en butikk med handleliste på rggen og be folk hjelpe henne med å finne det som står. Her er det dog viktig at hun ikke vet hva som står og det viktigste er at dere skriver ned noe som aldeles ikke finnes (f.eks. "hvit trykksverte") Vi tok det på en kompis, og det var MORO!! Og alt uten alkohol.....

Hehe, takk for tipsene, hørtes morro ut! Det med handlelisten tror jeg hun kommer til å synes er litt pinlig, så den må jeg tenke på! Men paintball er jo morro :)

Takker også andre for forslag, og jeg vil gjerne ha mange flere! :)

Mary Poppins
Skrevet

hvorfor er h*n usmakelig?

fei1365380229
Skrevet

Har du ikke fått med deg at en 25 åring døde i sitt eget utdrikningslag i helgen. Hun ble dratt etter en gummiring og smalt inni en annen båt.

Mary Poppins
Skrevet

Har du ikke fått med deg at en 25 åring døde i sitt eget utdrikningslag i helgen. Hun ble dratt etter en gummiring og smalt inni en annen båt.

Nei gud det har jeg ikke fått med meg!! Uff så forferdelig!!Er så opptatt i eksamensstoff at jeg ikke rekker hold meg helt oppdatert. Uff da skjønner jeg "tidligere !-o-!" sin kommentar.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Da skjønner jeg hvorfor det var usmakelig, men det er ikke sikkert denne personen hadde fått det med seg, jeg har nemlig ikke fått det med meg!(pga eksamenslesing antakelig) TRAGISK!!

Jeg syns personlig at dette var et kjempe bra forslag, det høres morro ut, men nå når jeg hørte dette, så blir det nok lagt på is..

Men sikkerheten her kan da ikke ha vært bra!!

Usikker mann i 20-årene
Skrevet

Hehe, takk for tipsene, hørtes morro ut! Det med handlelisten tror jeg hun kommer til å synes er litt pinlig, så den må jeg tenke på! Men paintball er jo morro :)

Takker også andre for forslag, og jeg vil gjerne ha mange flere! :)

Glemte å si at han også måtte gå inn der med de styggeste klærne vi fant på fretex + afroparykk og fotballsko. Heligvis så filmet vi det.I tillegg så hadde vi han i et hundebånd og gikk rundt i byen med han i bånd.

Gjest BellaPinky
Skrevet

Og du kan umulig være helt vel bevart som slenger slikt etter folk heller da.

Signaturelle
Skrevet

Det stod i avisen i går om et utdrikningslag der den kommende bruden ble satt i badering etter en båt og kolliderte med en båt og døde

TorneROSA1365380904
Skrevet

Glemte å si at han også måtte gå inn der med de styggeste klærne vi fant på fretex + afroparykk og fotballsko. Heligvis så filmet vi det.I tillegg så hadde vi han i et hundebånd og gikk rundt i byen med han i bånd.

Oj da..hehe..

Men som jeg skrev,så skal vi ikke drite henne ut.. Vil heller gi henne en minnerik og flott dag! Tror ikke hun hadde satt pris på det om vi hadde gjort slik som med kompisen din..

Mary Poppins
Skrevet

Det stod i avisen i går om et utdrikningslag der den kommende bruden ble satt i badering etter en båt og kolliderte med en båt og døde

Jeg var inne på vg nå og leste det. Uff og uff noe så forferdelig grusomt!

Skrevet

Noen lager en hel dag med deilige aktiviteter som masasje o.l.

Andre har fått teste seg litt med f.eks. fallskjermhopping (men det må jo passe denne personen).

Jeg har litt sans for å ta lunsj ute i det fri. Evt. kanotur e.l. Med god mat og god drikke. Ta gjerne en del bilder og lag et album etterpå. Flott minne.

Usikker mann i 20-årene
Skrevet

Oj da..hehe..

Men som jeg skrev,så skal vi ikke drite henne ut.. Vil heller gi henne en minnerik og flott dag! Tror ikke hun hadde satt pris på det om vi hadde gjort slik som med kompisen din..

Vel, han likte det. Han hadde trodd vi skulle finne på noe enda verre. Ble minneverdig likevel.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Noen lager en hel dag med deilige aktiviteter som masasje o.l.

Andre har fått teste seg litt med f.eks. fallskjermhopping (men det må jo passe denne personen).

Jeg har litt sans for å ta lunsj ute i det fri. Evt. kanotur e.l. Med god mat og god drikke. Ta gjerne en del bilder og lag et album etterpå. Flott minne.

Tusen takk, dette var supre tips!!! :) Det med fotoalbumet skal jeg virkelig gjøre!!! :) Da vil hun for alltid huske det når hun ser på bildene! :) Takk takk!!

TorneROSA1365380904
Skrevet

Vel, han likte det. Han hadde trodd vi skulle finne på noe enda verre. Ble minneverdig likevel.

Hehe, var sikkert morsomt! Men må passe til personen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...