Gå til innhold

Utdrikningslag for en venninne..

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Det stod i avisen i går om et utdrikningslag der den kommende bruden ble satt i badering etter en båt og kolliderte med en båt og døde

Huff ja, jeg har tenkt på den stakkars familien og alle de etterlatte siden jeg hørte om ulykken. Tenk, nå får de begravelse istedet for bryllup. Hun hadde to barn på 1 og 4 år.

Jeg er ikke for ekstrem-utdrikningslag. Hva er i veien med god mat og godt selskap?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mom33
Skrevet

Grensa for utdriting er veldig individuell, så det som er gøy for noen er ille for andre. Men jeg antar at du kjenner bruden ettersom du er forlover, så da vet du hvor hun har grensene sine.

Ut fra at jeg overhode ikke aner noe om vedkommende, kan jeg foreslå følgende:

- Rafting (for hele gjengen, da)

- Fottur i fjellet, der jobben blir å "sanke maten" ettersom man går. Overnatting i telt.

- Innspilling av CD i ordentlig studio, denne CD'en må spilles i bryllupet.

- En dag som fotomodell i ordentlig fotostudio.

Du sier at dere skal hjem til deg etterhver, og trenger aktiviteter. Forslag:

- Lag et brettspill som bruden skal spille. Lag ruter med f.eks. 4 forskjellige farger, de forskjellige fargene representerer hver sin kategori. En kategori kan være tidligere kjærester, en kategori nåværende kjæreste, en kategori kan være hennes store fritidsinteresse osv. Så slår hun terning, flytter brikken sin og havner på en kategori. Du må lage spørsmål som hun må svare på. You see? Veldig morsomt, faktisk, når spørsmålene gjerne er litt på kanten eller frembringer minner av humoristisk karakter.

- Alle gjestene har med en gave i kategorien "Hva en nybakt husmor virkelig trenger". Da kan det komme ymse, gitt!

- Gipse fast en ølseidel til hånda hennes, og sørge for at det aldri er tomt. NB! Gips den fast på venstre hånd om hun er høyrehendt, ellers blir det veldig - eh - komplisert å foreta toalettbesøk...

Ha et morsomt utdrikningslag!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Og du kan umulig være helt vel bevart som slenger slikt etter folk heller da.

Ta en titt på svarene under her, og så passer du kjeften din en annen gang. Det var noens kommende ektefelle som døde i det utdrikningslaget, en småbarnsmamma og noens venninne og datter, så ja, det var et usmaklig forslag som tydelig bærer preg av at vedkommende hadde lest saken.

Gjest BellaPinky
Skrevet

Ta en titt på svarene under her, og så passer du kjeften din en annen gang. Det var noens kommende ektefelle som døde i det utdrikningslaget, en småbarnsmamma og noens venninne og datter, så ja, det var et usmaklig forslag som tydelig bærer preg av at vedkommende hadde lest saken.

Det er en ganske vanlig aktivitet det der med badering etter båt da. Er ikke sikkert alle sitter inne å leser nyheter hele helga. Er uansett ikke normalt å slenge slikt i folk heller da.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det er en ganske vanlig aktivitet det der med badering etter båt da. Er ikke sikkert alle sitter inne å leser nyheter hele helga. Er uansett ikke normalt å slenge slikt i folk heller da.

"Er ikke sikkert alle sitter inne å leser nyheter hele helga. Er uansett ikke normalt å slenge slikt i folk heller da."

Så fint for deg at du svarte så hyggelig på kommentaren min, du da. Og jo, jeg tror faktisk at en som kommer på å foreslå dette akkurat samme dagen som det sto om den ulykka i avisen hadde lest om det først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...