Gjest Puddingelsker Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Dr Oetker har begynt å selge prinsessepudding igjen! Har ikke smakt siden jeg var liten, jeg gleder meg som en unge! *vente fire timer på at det skal stivne* Dette har jeg lengtet lenge etter WOHOOOOOO 0 Siter
fresja Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg synes ikke det er så lenge siden jeg spiste prinsessepudding, og var ikke klar over at den ikke har vært i salg. Jeg spiser mesteparten opp mens den er varm... 0 Siter
Gjest Puddingelsker Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg synes ikke det er så lenge siden jeg spiste prinsessepudding, og var ikke klar over at den ikke har vært i salg. Jeg spiser mesteparten opp mens den er varm... Hmm. Men bruker du jordbær- eller bringebærsaus da? 0 Siter
fresja Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hmm. Men bruker du jordbær- eller bringebærsaus da? Nei, da har jeg spist puddingen ren! 0 Siter
Signaturelle Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 hva er prinsessepudding? En slags vaniljepudding. Dronningen over alle puddinger:-) 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 En slags vaniljepudding. Dronningen over alle puddinger:-) den må prøves. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.