Signaturelle Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Har et problem med øyeskygge altså.. Tihi, ikke verdens største problem da, men tenkte at det kanskje kunne være noen her som har et tips på lur. Problemet er altså at øyeskyggen etter ganske kort tid blir til en stripe... Den gnis altså ut. Virker nesten som øyelokkene mine er litt fete.. Har prøvd å legge løspudder på, men synes ikke det hjelper så lenge, hjelper bare litt. Takker for alle tips:-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Syns veldig ofte at det er de billige merkene det gjelder... Opplever ikke veldig ofte den krisen selv, men så bruker jeg ikke allverdens av skygge heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Artdeco har en glimrende krem som du påfører over øyelokket før du putter på øyeskygge (husk å vent et par minutter slik at det tørker). De Esthetique som fører Artdeco pleier å ha dette produktet. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Syns veldig ofte at det er de billige merkene det gjelder... Opplever ikke veldig ofte den krisen selv, men så bruker jeg ikke allverdens av skygge heller. Jeg bruker øyeskygge fra Darphin og det skal jo være temmelig bra merke 0 Siter
Signaturelle Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Artdeco har en glimrende krem som du påfører over øyelokket før du putter på øyeskygge (husk å vent et par minutter slik at det tørker). De Esthetique som fører Artdeco pleier å ha dette produktet. Ok, takk for tips! har hørt noe om "eye fix" fra Elizabeth Arden - noen som kjenner til dette produktet? 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg bruker øyeskygge fra Darphin og det skal jo være temmelig bra merke Enig! Men sminken man kjøper kan muligens passe eller ikke passe til huden. De striper nok endel de fleste, men... Man får ha med seg skyggen slik at man kan friske opp iløpet av dagen da. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg bruker chanel som base. Den er god. Får heller ikke striper av clinique og Laudeer som underlag.(husker ikke hvordan det skrives:o) Dior bruker jeg ikke som underlag. Men kan bruke den oppå disse andre her uten at det blir striper. De har en del fine serier. Billige vet jeg ikke noe om, men du kan få striper av dyre også. Søstera mi skryter av den art deco- greia forresten. Good luck. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jobb øyenskyggen SKIKKELIG inn med pensel/fingrene (alt ettersom hvor stort område du skal ha den på). Stripen kommer når det er overflødig med skygge som bare "ligger og flyter". Selvfølgelig, har du en skikkelig dårlig øyenskygge (en som er bra for andre kan ha prob med å feste seg på din hud) er det ikke stort du kan gjøre. Men jobb den skikkelig inn - det funker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.