Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Signaturelle
Skrevet

Har et problem med øyeskygge altså.. Tihi, ikke verdens største problem da, men tenkte at det kanskje kunne være noen her som har et tips på lur. Problemet er altså at øyeskyggen etter ganske kort tid blir til en stripe... Den gnis altså ut. Virker nesten som øyelokkene mine er litt fete.. Har prøvd å legge løspudder på, men synes ikke det hjelper så lenge, hjelper bare litt.

Takker for alle tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns veldig ofte at det er de billige merkene det gjelder... Opplever ikke veldig ofte den krisen selv, men så bruker jeg ikke allverdens av skygge heller.

Mary Poppins
Skrevet

Artdeco har en glimrende krem som du påfører over øyelokket før du putter på øyeskygge (husk å vent et par minutter slik at det tørker). De Esthetique som fører Artdeco pleier å ha dette produktet.

Signaturelle
Skrevet

Syns veldig ofte at det er de billige merkene det gjelder... Opplever ikke veldig ofte den krisen selv, men så bruker jeg ikke allverdens av skygge heller.

Jeg bruker øyeskygge fra Darphin og det skal jo være temmelig bra merke

Signaturelle
Skrevet

Artdeco har en glimrende krem som du påfører over øyelokket før du putter på øyeskygge (husk å vent et par minutter slik at det tørker). De Esthetique som fører Artdeco pleier å ha dette produktet.

Ok, takk for tips! har hørt noe om "eye fix" fra Elizabeth Arden - noen som kjenner til dette produktet?

Skrevet

Jeg bruker øyeskygge fra Darphin og det skal jo være temmelig bra merke

Enig! Men sminken man kjøper kan muligens passe eller ikke passe til huden.

De striper nok endel de fleste, men... Man får ha med seg skyggen slik at man kan friske opp iløpet av dagen da.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg bruker chanel som base. Den er god. Får heller ikke striper av clinique og Laudeer som underlag.(husker ikke hvordan det skrives:o) Dior bruker jeg ikke som underlag. Men kan bruke den oppå disse andre her uten at det blir striper. De har en del fine serier.

Billige vet jeg ikke noe om, men du kan få striper av dyre også. Søstera mi skryter av den art deco- greia forresten.

Good luck.

Gjest Marres
Skrevet

Jobb øyenskyggen SKIKKELIG inn med pensel/fingrene (alt ettersom hvor stort område du skal ha den på). Stripen kommer når det er overflødig med skygge som bare "ligger og flyter". Selvfølgelig, har du en skikkelig dårlig øyenskygge (en som er bra for andre kan ha prob med å feste seg på din hud) er det ikke stort du kan gjøre. Men jobb den skikkelig inn - det funker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...