Idéfix Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hva har skjedd med alle humlene som suser rundt? De er på størrelse med små mus. Jeg har en i stuen nå og sitter paralysert av skrekk foran PC'n. Tenk om den kommer og spiser meg opp? Da slipper jeg i allefall eksamen! Aldri så galt at det ikke er godt for noe. *Skjelve* 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 hehe , ja de svære homlene er ekkelt. lagt merke til det selv. Noen har sagt til meg at de ikke kan stikke da. Men jeg tenker at de kanskje kan bite. har flydd rundt i stua her med støvsugern for å prøve å støvsuge vepsen. Men den kommer unna hele tida 0 Siter
Gjest rota Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Humler er da bare søte de, bare vent til det kommer veps så store som små mus du...skrekk og gru. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Har du sett vepsen eller? De er allerede like store som de pleier å være på høsten. Fikk en inn på soverommet i går og fikk nesten panikk. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Fikk en sånn en inn her tidligere i dag.. men da hadde jeg besøk, så da var det bare å levere fra seg en sammenbrettet avis med beskjed om at jeg venter på badet.. hehe. Nå er det fortsatt over 20 grader ute, men jeg tør ikke lufte, i tilfelle det kommer flere siden besøket mitt er reist :-( 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Både humler og veps flyr vel rundt med alle småtrolla inne i seg - klare til å føde masse sånne irriterende susende insekter som skal invadere oss i sommer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er de som har overvintret! De nye kommer snart, og da dør disse stor-jævlene. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Både humler og veps flyr vel rundt med alle småtrolla inne i seg - klare til å føde masse sånne irriterende susende insekter som skal invadere oss i sommer. Ja, det er bare dronninger som er på farten nå. For hvert drepte veps - et vepsebol mindre. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Skikkelig bole-humle! hehe Synes dem er søte jeg, skikkelige kosebamser da. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 De er noe inni helvete store også, hadde en inne for to dager siden. Den bråkte verre enn et digert bombefly og jeg tror jaggu at kroppen var like stor. Først lurte jeg på hva som bråkte for jeg satt i stua og jævelen var i gangen. Så da var det frem med avisa og slå til i det rette øyeblikket. Hadde jeg bommet hadde det nok flydd av gårde med meg. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 De er noe inni helvete store også, hadde en inne for to dager siden. Den bråkte verre enn et digert bombefly og jeg tror jaggu at kroppen var like stor. Først lurte jeg på hva som bråkte for jeg satt i stua og jævelen var i gangen. Så da var det frem med avisa og slå til i det rette øyeblikket. Hadde jeg bommet hadde det nok flydd av gårde med meg. Oj. Dette hørtes traumatisk ut! Jeg er så glad for at du kom fra det med livet i behold. En bombeflybarstard i huset er ikke å spøke med! ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Oj. Dette hørtes traumatisk ut! Jeg er så glad for at du kom fra det med livet i behold. En bombeflybarstard i huset er ikke å spøke med! ;-) Det var litt av en heroisk innsats jeg viste der, de andre rømte på stua mens jeg kjempet som en gal i gangen. Det er bra jeg er godt trent. Nesten så jeg ble tilbedt etter kampen, det glitret i øynene på de andre av beundring, Det er noen fæle beist dette. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Oj. Dette hørtes traumatisk ut! Jeg er så glad for at du kom fra det med livet i behold. En bombeflybarstard i huset er ikke å spøke med! ;-) Det var litt av en heroisk innsats jeg viste der, de andre rømte på stua mens jeg kjempet som en gal i gangen. Det er bra jeg er godt trent. Nesten så jeg ble tilbedt etter kampen, det glitret i øynene på de andre av beundring, Det er noen fæle beist dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.