Gå til innhold

Fjerning av føflekker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest FrøkenNN

Jeg har fjernet flere føflekker.Sikker litt ulik praksis fra sted til sted.Men jeg måtte bestille dobbel legetime,tar litt tid.

Jeg betalte da også for dobbel legetime.Ca.fem år siden jeg fjernet siste føflekken.Da betalte jeg 260kr.

Så viss føflekken ligger normalt plassert,så fjerner nok de fleste vanlige leger den.

Gjest føflekker...!!!

Jeg har fjernet flere føflekker.Sikker litt ulik praksis fra sted til sted.Men jeg måtte bestille dobbel legetime,tar litt tid.

Jeg betalte da også for dobbel legetime.Ca.fem år siden jeg fjernet siste føflekken.Da betalte jeg 260kr.

Så viss føflekken ligger normalt plassert,så fjerner nok de fleste vanlige leger den.

Ok. takk for innspill.. hvor mange kan man regne med å få fjernet på 2 legetimer?? Har to på kinnet, en på haken, og en over overlippen.. kan disse bli fjernet på samme dag??? (alle er utstående...)

Ok. takk for innspill.. hvor mange kan man regne med å få fjernet på 2 legetimer?? Har to på kinnet, en på haken, og en over overlippen.. kan disse bli fjernet på samme dag??? (alle er utstående...)

jeg fjernet to føflekker på en legetime,det kostet 260kr.

Gjest føflekker...!!!

jeg fjernet to føflekker på en legetime,det kostet 260kr.

ok. kanskje jeg skal ta å bestille time hos legen en dag da.. Det har jo vært en del skriveri om føflekk-kreft og sånt i den siste tiden. sjekker de føflekken i det hele, eller bare fjerner de den?? Hvordan gjøres dete?

ok. kanskje jeg skal ta å bestille time hos legen en dag da.. Det har jo vært en del skriveri om føflekk-kreft og sånt i den siste tiden. sjekker de føflekken i det hele, eller bare fjerner de den?? Hvordan gjøres dete?

jeg bare gikk til legen og fikk sjekka de,og jeg ba om å få de fjerna fordi de var i veien. Legene ser nok om de bør fjernes eller ikke. Bare bestill deg en legetime du:)

Annonse

Gjest FrøkenNN

Beklager sent svar.

Tror ikke du får fjernet mer enn en føflekk pr dobbelt time ,desverre.

mil1365380270

Noen leger fjerner dem, vet ikke om alle vil. Kommer kanskje an på størrelse/hvor dyp den er også?

Men - blir det pent? Tror jeg ville undersøkt litt rundt siden det er i ansiktet. Gitt jobben til noen jeg visste var i stand til å få det penest mulig.

En annen ting er at du må passe på å ikke få sol på arrene i hele sommer, kanskje like greit å vente til høsten?

Dersom legen mener føflekken er tvilsom, blir den sendt til undersøkelse.

Gjest Ulvinnen

Siden føflekkene er i ansiktet, bør du be fastlegen henvise deg til plastisk kirurg, for at arrene skal bli så usynlige som mulig.

Niesen min fikk fjernet en stor føflekk i ansiktet på rikshospitalet, og det arret er nærmest usynlig.

Selv har jeg fjernet et par føflekker på kroppen hos fastlegen, og det har blitt tydelige, små arr.

Sist jeg fjernet en kom det på 350 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...