Gå til innhold

Må bare liksom si det til noen...


Gjest Hei33

Anbefalte innlegg

Gjest Hei33

Har registrert at det ikke er ønskelig at man skriver støtende innlegg her, og at man da kan bli utestengt/sensurert. Jeg har stor forståelse for det, men jeg har også stor forståelse for de som føler at de "bare må" få sagt til noen at de har det helt grusomt. Har det sånn selv mange ganger. Jeg kunne f.eks. mange ganger tenke meg å ringe til psykologen eller legen min privat for å fortelle om hvor grusomt jeg har det akkurat der og da. Men jeg gjør selvfølgelig ikke det. Jeg forstår og respekterer at det er forskjell på jobb og fritid. Det gjør nok de aller fleste her inne også, derfor er kanskje DOL et sted hvor man tror man kan lesse ut av seg all mulig slags gørr til alle døgnets tider. Da blir man liksom sett og hørt av noen.

F.eks. så føler jeg nå behov for å si at jeg hater meg selv noe så langt inn i granskauen og at jeg for tida sliter veldig med suicidaltanker.

Sånn, da har jeg fått sagt det... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan ringe Mental Helse innimellom? De er der for å høre på akkurat det du har å si akkurat der og da.

Telefonnr er 810 30 030.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...