Gjest pekka Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hva er det han har fått vite om Carina siden han er så sint på ho? Jeg har tydeligvis mistet noe her... 0 Siter
soleil Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Og han ligger med Anna!! Nå sank han i verdi i mine øyne. Han er jo så deilig... snufs. 0 Siter
Gjest niiliaa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Skremmende at du stiller spørsmål om ting i den type "tv-programmer". 0 Siter
sheba Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Skremmende at du stiller spørsmål om ting i den type "tv-programmer". Ja fysjom, tenk at "noen" i det hele tatt ser på sånt skadelig tull og tøys!! man kan jo skade det meste i sine omgivelser om man skulle komme i skade for å ta en titt på "reality show"!! Hvorfor svarer du da?? hehe 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Skremmende at du stiller spørsmål om ting i den type "tv-programmer". Vel, Bø!! Vart do skremt no? Jeg synes det er mer skremmende med folk som ser på serier og filmer som ikke har et snev av virkelighet engang, de skal diskuteres mye . Men heldigvis er det sånn at -"noen liker mora og noen liker dattera" 0 Siter
Gjest niiliaa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ja fysjom, tenk at "noen" i det hele tatt ser på sånt skadelig tull og tøys!! man kan jo skade det meste i sine omgivelser om man skulle komme i skade for å ta en titt på "reality show"!! Hvorfor svarer du da?? hehe Herlighet da...det er vel ingen som TAR SKADE av å se på slikt møl? De som ser på slikt er jo skadd fra før! 0 Siter
sheba Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Herlighet da...det er vel ingen som TAR SKADE av å se på slikt møl? De som ser på slikt er jo skadd fra før! ja tydeligvis:-) Riktig GOD BEDRING;) 0 Siter
Maggi Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vel, Bø!! Vart do skremt no? Jeg synes det er mer skremmende med folk som ser på serier og filmer som ikke har et snev av virkelighet engang, de skal diskuteres mye . Men heldigvis er det sånn at -"noen liker mora og noen liker dattera" Det er ikke rent sjelden at "de filmer som ikke har et snev av virkelighet engang" har et budskap. Noen vil si noe. Det er ofte interessant å diskutere... 0 Siter
Gjest pekka ikke tv-slave Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke rent sjelden at "de filmer som ikke har et snev av virkelighet engang" har et budskap. Noen vil si noe. Det er ofte interessant å diskutere... Jeg ser filmer for all del Liker godt drama-filmer jeg. Jeg er glad for at folk har ulike oppfatninger av ting. Hverdagen ville vært kjedelig om vi var like. BB er det eneste jeg ser av tv, nå er det snart slutt og tiden brukes mer og mer ute heldigvis 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg ser filmer for all del Liker godt drama-filmer jeg. Jeg er glad for at folk har ulike oppfatninger av ting. Hverdagen ville vært kjedelig om vi var like. BB er det eneste jeg ser av tv, nå er det snart slutt og tiden brukes mer og mer ute heldigvis Jeg ser på BB en dag i uka, og det er søndager. Jeg liker å se livesendinger der en blir sendt hjem 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg ser på BB en dag i uka, og det er søndager. Jeg liker å se livesendinger der en blir sendt hjem Litt gøy å få den med seg ja 0 Siter
Gjest ingen som vet?? Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg også lurer veldig på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.