Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pekka
Skrevet

Hva er det han har fått vite om Carina siden han er så sint på ho? Jeg har tydeligvis mistet noe her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han ligger med Anna!! Nå sank han i verdi i mine øyne. Han er jo så deilig... snufs.

Gjest niiliaa
Skrevet

Skremmende at du stiller spørsmål om ting i den type "tv-programmer".

Skrevet

Ja fysjom, tenk at "noen" i det hele tatt ser på sånt skadelig tull og tøys!! man kan jo skade det meste i sine omgivelser om man skulle komme i skade for å ta en titt på "reality show"!!

;)

Hvorfor svarer du da?? hehe

Gjest pekka
Skrevet

Vel, Bø!! Vart do skremt no? :) Jeg synes det er mer skremmende med folk som ser på serier og filmer som ikke har et snev av virkelighet engang, de skal diskuteres mye :). Men heldigvis er det sånn at -"noen liker mora og noen liker dattera" :)

Gjest niiliaa
Skrevet

Ja fysjom, tenk at "noen" i det hele tatt ser på sånt skadelig tull og tøys!! man kan jo skade det meste i sine omgivelser om man skulle komme i skade for å ta en titt på "reality show"!!

;)

Hvorfor svarer du da?? hehe

Herlighet da...det er vel ingen som TAR SKADE av å se på slikt møl? De som ser på slikt er jo skadd fra før!

Skrevet

Herlighet da...det er vel ingen som TAR SKADE av å se på slikt møl? De som ser på slikt er jo skadd fra før!

ja tydeligvis:-)

Riktig GOD BEDRING;)

Skrevet

Vel, Bø!! Vart do skremt no? :) Jeg synes det er mer skremmende med folk som ser på serier og filmer som ikke har et snev av virkelighet engang, de skal diskuteres mye :). Men heldigvis er det sånn at -"noen liker mora og noen liker dattera" :)

Det er ikke rent sjelden at "de filmer som ikke har et snev av virkelighet engang" har et budskap. Noen vil si noe. Det er ofte interessant å diskutere...

Gjest pekka ikke tv-slave
Skrevet

Det er ikke rent sjelden at "de filmer som ikke har et snev av virkelighet engang" har et budskap. Noen vil si noe. Det er ofte interessant å diskutere...

Jeg ser filmer for all del :) Liker godt drama-filmer jeg. Jeg er glad for at folk har ulike oppfatninger av ting. Hverdagen ville vært kjedelig om vi var like.

BB er det eneste jeg ser av tv, nå er det snart slutt og tiden brukes mer og mer ute heldigvis ;)

Gjest AveM
Skrevet

Jeg ser filmer for all del :) Liker godt drama-filmer jeg. Jeg er glad for at folk har ulike oppfatninger av ting. Hverdagen ville vært kjedelig om vi var like.

BB er det eneste jeg ser av tv, nå er det snart slutt og tiden brukes mer og mer ute heldigvis ;)

Jeg ser på BB en dag i uka, og det er søndager. Jeg liker å se livesendinger der en blir sendt hjem ;)

Gjest pekka
Skrevet

Jeg ser på BB en dag i uka, og det er søndager. Jeg liker å se livesendinger der en blir sendt hjem ;)

Litt gøy å få den med seg ja :)

Gjest ingen som vet??
Skrevet

Jeg også lurer veldig på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...