Gå til innhold

Aetat - gruppemøte

Anbefalte innlegg

Gjest SirJonas
Skrevet

Har blitt innkalt til gruppemøte hos aetat. Noen som har vært på det og vet hva som skal skje? Skal vi bare sitte å høre på noen prate eller skal vi prate selv også?

Videoannonse
Annonse
Gjest anomym i dag
Skrevet

Jeg har vært innkalt og vært på et sånt gruppemøte. Vi satt samlet i en gruppe, og noen representanter fra Aetat fortalte litt om seg og sitt. Etterpå hadde vi personlige samtaler med en hos Aetat. Jeg synes personlig at dette ikke var noe spesielt, men møter man ikke opp mister man jo også retten til pengene fra Aetat.

Gjest SirJonas
Skrevet

Jeg har vært innkalt og vært på et sånt gruppemøte. Vi satt samlet i en gruppe, og noen representanter fra Aetat fortalte litt om seg og sitt. Etterpå hadde vi personlige samtaler med en hos Aetat. Jeg synes personlig at dette ikke var noe spesielt, men møter man ikke opp mister man jo også retten til pengene fra Aetat.

Hvor mange var det på samlet møte? Må man vente en hel dag for å få pratet med en fra aetat liksom ;-)

Gjest Itte nå nei
Skrevet

Jeg har vært på et sånt møte sammen med lege, saksbehandleren min hos Trygdekontoret og en fra Aetat i forbindelse med at jeg skulle søke attføring.

Han fra Aetat snakka en del om det de kunne tilby i en attføringssituasjon, men egentlig var han så ensporet at informasjonen hjalp meg lite, og det meste var langt unna alt som kunne være aktuelt for meg. Har fått vite mye mer av andre hos Aetat etterpå.

Legen fortalte en del om grunnen til at jeg søkte attføring, og mitt bidrag på møtet ble vel å supplere det han sa.

Saksbehandleren hos Trygdekontoret leda møtet og snakka litt om det som hadde vært gjort i forhold til meg forut for eventuell attføring.

Syns møtet var lite matnyttig.

Gjest anonym i dag også
Skrevet

Hvor mange var det på samlet møte? Må man vente en hel dag for å få pratet med en fra aetat liksom ;-)

Vi var vel kanskje rundt 20 stykker, og før fellesmøtet var ferdig kunne vi sette oss opp på lister over de forskjellige personene vi kunne snakke med. Noen måtte da vente et par timer før de fikk "time".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...