Gå til innhold

Hjelp til gave!!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Tanta mi blir 60 år, og dette skal feires med stort selskap. Hun er en dame som har ALT!

Jeg er HELT blank!! Eneste forlaget mitt er å ta et fint familiebilde av meg, sambo og snuppa og ramme inn fint og greier og gi henne det, men sambo nekter plent.

Så jeg trenger forslag til gave!!! Hva som helst som kan gi meg noen ideer!

Hun er vinelsker, men pappa og dem skal gi henne noe innen vin. Ellers har hun hytte i skogen og hytte ved sjøen. Glad i å lage mat, glad i å reise, og er litt fin av seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort hos fotpleier/hudpleier/massør/spa?

Skrevet

Spa er en kjempeidé. Hvis dere har god nok økonomi er det ekstra hyggelig hvis dere spytter i såpass mye at hun kan ta med en venninne i tillegg.

Gjest pekka
Skrevet

De andre har vært i mine tanker, men ser også at "fine damer" kanskje kan trenge nye gardiner iblandt. I en av hyttene kanskje? Eller gavekort på parfymeriet? :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Abonnement på Hytteliv eller et mat- og vinblad.

Skrevet

Gavekort hos fotpleier/hudpleier/massør/spa?

Fine damer trenger alltids et smykke.... Selv elsker jeg smykker!

Gjest primus
Skrevet

Gavekort hos en turoperatør. Hvis det finnes da. Hvis ikke gir du penger og kommer med forslag om å bruke pengene som bidrag til en koselig reise.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Mer vin? Ellers er matgaver stort sett godt mottatt: God kaffe, sjokolade, spekemat, gode oliven eller noe annet fra en delikatesseforretning.

Skrevet

Bøker. Gjerne om vin eller hytteliv, eller en god roman.

Gjest Mom33
Skrevet

Gå sammen med flere og kjøp gavekort på reise?

Gi henne en middag på et velrenomert sted?

Gi henne noe som alle hytteeiere bare MÅ ha (Gud vet hva det skulle være, men myggspray er jo et bra sted å begynne... :-))?

Bilde av dere i glass og ramme synes jeg var helt ille, for å si det slik, er enig med samboeren din... Et bilde av ungene sammen med noe annet kan være en grei idè, men et familiebilde til å henge på veggen? Nei...

Som sagt, tror det er bedre å gå sammen flere, da får man mer å legge i.

Skrevet

Gavekort: Aromaterapi, massasje, ansiktsbehndling el, teater, restaurant, konsert

Gjest bethanal
Skrevet

Fine damer trenger alltids et smykke.... Selv elsker jeg smykker!

en stripper ffs... Men når ho er alene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...