Gå til innhold

Må jeg invitere henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare min dag
Skrevet

Jeg skal gifte meg til sommeren. Mine foreldre har vært skilt i nesten 15 år, og de har ikke snakket sammen i denne tiden. Jeg pakket og flyttet til pappa da jeg var 16. Moren min var ganske gjerrig. En typisk looser.

Alt er mye morsommere med pappa. Han har tilbutt meg å dekke hele brylluppet mitt.

Moren min vil sikkert ikke gå med på å dekke utgiftene. Jeg vil be alle vennene mine, hele pappas familie, mormor og morfar, men ikke min mor og den nye mannen hennes. Eller de to barna deres. De er to søte adoptivbarn, men jeg har jo ikke noen med dem å gjøre.

Jeg har fortalt at de kan få være brudepiker, og fortalt hvilken kjole de skal ha på, men nå orker jeg ikke tanken på å ha dem der.

Noen av vennene mine mener jeg MÅ invitere moren min og ungene hennes, men det er vel ingen lov om det? Det er jo mitt bryllupp! Jeg ønsker meg en dag som er BARE MIN og HELT som jeg ønsker meg den. Er det for mye forlangt da?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• sheba

3

• mil1365380270

3

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest poolman
Skrevet

Du burde skamme deg. Unødvendig å si hvorfor, hvis du mangler evne til å se det selv.

Skrevet

Trollene har våknet til liv ser jeg...

Ja, og vi er flinke til å overse synes jeg!

Skrevet

ja, tydeligvis:-)

hehehe ganske gjennomsiktig den der;)

Gjest Bare min dag
Skrevet

Du burde skamme deg. Unødvendig å si hvorfor, hvis du mangler evne til å se det selv.

Lett for deg å si.

Jeg vil bare ha en helt perfekt dag uten krig mellom de som er der!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, den der var åpenbar.

Trollene blir dummer og dummere.

Gjest poolman
Skrevet

Lett for deg å si.

Jeg vil bare ha en helt perfekt dag uten krig mellom de som er der!

Jeg lurer mest på i helvete hva det er for slags brudgom som nedverdiger seg til å stå ved alteret med deg...

Skrevet

Barbie?

Du har somregel rett i dine antagelser:-) hehehe så dette skulle ikke forundre meg;)

Gjest Bare min dag
Skrevet

Jeg lurer mest på i helvete hva det er for slags brudgom som nedverdiger seg til å stå ved alteret med deg...

Den der svei faktisk litt. For han er det eneste bra som har hendt meg.

Jeg hadde en type som bare droppa ut etter å ha blitt kjent med moren min og han som hun giftet seg med. For de bare maste om å stå til eksamen, karakterer og sånn.

Og jeg var liksom den som var ingen ting vert - mente vel han og til slutt.

Nå vil jeg bare tenke på han som synes jeg en FIN.

Og andre kan mene hva de vil.

Og va vet vel du om å bli dumpa.

Skrevet

Du har somregel rett i dine antagelser:-) hehehe så dette skulle ikke forundre meg;)

Noen er lettere å kjenne igjen enn andre. Men denne er jeg ikke helt sikker på da men var veldig likt Barbies problemer.

Skrevet

Noen er lettere å kjenne igjen enn andre. Men denne er jeg ikke helt sikker på da men var veldig likt Barbies problemer.

jupp:-)

jeg avslører aldri noen jeg:-(

må visst bli mer aktiv *sukk*

;-)

Gjest sandex
Skrevet

Jepp.. du høres en smule bortskjemt ut... Klart om din mor har gjort deg noe som er utilgivelig, så kan du vel la være å be henne.. Men om det kun er fordi hun er "gjerrig"- så tror jeg det er noe i veien med deg :)

Gjest sandex
Skrevet

Den der svei faktisk litt. For han er det eneste bra som har hendt meg.

Jeg hadde en type som bare droppa ut etter å ha blitt kjent med moren min og han som hun giftet seg med. For de bare maste om å stå til eksamen, karakterer og sånn.

Og jeg var liksom den som var ingen ting vert - mente vel han og til slutt.

Nå vil jeg bare tenke på han som synes jeg en FIN.

Og andre kan mene hva de vil.

Og va vet vel du om å bli dumpa.

Go Barbie :)

Skrevet

Jeg bet meg merke i at du har lvoet stesøstrene dine å få være brudepiker - da syns jeg du skal holde det. har dere nettopp kranglet i og med at du har ombestemt deg? Ikke la det gå ut over små unger.....

Jeg syns du skal be din mor.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Enig med flisa at det ikke går an å love unger å være brudepiker for så å trekke det tilbake. Du bør vel stå ved ditt ord hvis du har selvrespekt.

I utgangspunktet synes jeg det høres ut som en regelrett krenkelse å ikke be sin mor i bryllupet. Du sier ikke så mye om henne i det første innlegget, først lenger ned sier du noe om at hun kommer til å lage bråk eller noe i den duren.

Hvis du virkelig tror hun kommer til å ødelegge dagen, synes jeg du skal rådføre deg med noen som kjenner problemstillingen og høre åssen du kan gripe an dette her.

Går det kanskje an å sette noen premisser for henne? Gjøre klart og tydelig hvor grensa går?

Det er aldri lett med konfliktfylte familier. Men uansett hvor mye du prøver å flykte, vil du aldri komme unna problemet.

Du må rett og slett løse problemet på en måte som fungerer for deg. Og det er ikke sikkert løsningen er så enkelt som du drømmer om i første omgang.

Skrevet

Jeg tror det er litt enten eller. Enten så inviterer man familie, eller så inviterer man ikke familie. Når du først inviterer så mange familiemedlemmer spørs det rett og slett om du ikke bør invitere din mor også. Selv om hun ikke har vært god. Du har en mulighet til å være den som er storsinne, som ikke er gjerrig. Ved å ikke invitere henne, viser du at du synker til hennes nivå. Jeg ville invitert henne, og vært veldig nøye med hvem jeg plasserte henne på bord med.Sørget for at det var folk hun ville komme overens med. Bord-basen er viktig.

Gjest dette er et troll altså ...
Skrevet

Jeg bet meg merke i at du har lvoet stesøstrene dine å få være brudepiker - da syns jeg du skal holde det. har dere nettopp kranglet i og med at du har ombestemt deg? Ikke la det gå ut over små unger.....

Jeg syns du skal be din mor.

.

Gjest dette er et troll altså ...
Skrevet

Enig med flisa at det ikke går an å love unger å være brudepiker for så å trekke det tilbake. Du bør vel stå ved ditt ord hvis du har selvrespekt.

I utgangspunktet synes jeg det høres ut som en regelrett krenkelse å ikke be sin mor i bryllupet. Du sier ikke så mye om henne i det første innlegget, først lenger ned sier du noe om at hun kommer til å lage bråk eller noe i den duren.

Hvis du virkelig tror hun kommer til å ødelegge dagen, synes jeg du skal rådføre deg med noen som kjenner problemstillingen og høre åssen du kan gripe an dette her.

Går det kanskje an å sette noen premisser for henne? Gjøre klart og tydelig hvor grensa går?

Det er aldri lett med konfliktfylte familier. Men uansett hvor mye du prøver å flykte, vil du aldri komme unna problemet.

Du må rett og slett løse problemet på en måte som fungerer for deg. Og det er ikke sikkert løsningen er så enkelt som du drømmer om i første omgang.

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...