Gå til innhold

Må jeg invitere henne?

Anbefalte innlegg

Gjest nsad
Skrevet

Om hun bare var gjerrig så er vel ikke det så ille. Alle har jo sine negative sider. Om hun banket, slo deg, dro med mannfolk og drakk, ja da hadde du hatt grunn til og ikke invitere henne.

Om hun bare var gjerrig så syns jeg det var en dårlig grunn. Hun har tross alt gitt deg livet, den største gaven av alt. Den dagen hun ikke er mere vil du kanskje komme til å angre fælt om du ikke inviterte henne.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• sheba

3

• mil1365380270

3

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Bryllup skal være perfekte, det er DIN dag og ingen andres! Synes bare du skal invitere folk som tar seg bra ut, hvem vil vel ha stygge bilder fra brylluppet sitt?! Har du ikke nok pene folk i omgangskretsen, kan du f.eks. finne noen frivillige på gaten. De færreste sier nei takk til gratis middag og drinker. Pass på at klærne deres harmonerer med blomster og annen dekorasjon.

Dersom de vakre du kjenner ikke har så god råd til gaver, må du invitere noen rike, gamle onkler. Bare ta de som er lave og heslt tynne, så er det mindre å retusjere bort på bildene :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du bør svelge en kamel og invitere moren din. Lær av Mette-Marit som inviterte sin far i brylluppet. Din mor er neppe værre enn han?

Når det gjelder de to adopterte halvsøstrene dine, så må du stå ved løftet ditt og la dem være brudepiker. Det går det ikke an å gå tilbake på.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Moren min var ganske gjerrig. En typisk looser"

Det var ikke pent sagt. Er du sikker på at det var slik? Kanskje hadde hun dårlig råd?

Hvis du ikke inviterer henne, kan du komme til å angre senere når du blir litt mer voksen.

Du har sagt at dine søsken kan være brudepiker, og du bør holde det du lover.

Det var min mening.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

.

Javel - hvis det er det, så er det det.

Jeg så jo beskyldningene, men siden hun fulgte opp lenger ned tenkte jeg at det kanskje ikke var det likevel.

Siden dere snakker så negativt om denne "barbie" som dere mener det er - er det en som alltid har laget troll, da eller?

Skrevet

Javel - hvis det er det, så er det det.

Jeg så jo beskyldningene, men siden hun fulgte opp lenger ned tenkte jeg at det kanskje ikke var det likevel.

Siden dere snakker så negativt om denne "barbie" som dere mener det er - er det en som alltid har laget troll, da eller?

Hun lager ikke troll - hun ER et :)

mumitrollet
Skrevet

Hadde du invitert henne om hun hadde betalt for bryllupet ditt?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hun lager ikke troll - hun ER et :)

Jaja... Aldri ett seriøst innlegg fra henne, mener du?

Eller er hun bare litt sær av seg?

petter smart
Skrevet

Du burde skamme deg. Unødvendig å si hvorfor, hvis du mangler evne til å se det selv.

Og en som svarer som du burde skammet seg enda mer.

Skrevet

Jaja... Aldri ett seriøst innlegg fra henne, mener du?

Eller er hun bare litt sær av seg?

en moroklump :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Bryllup skal være perfekte, det er DIN dag og ingen andres! Synes bare du skal invitere folk som tar seg bra ut, hvem vil vel ha stygge bilder fra brylluppet sitt?! Har du ikke nok pene folk i omgangskretsen, kan du f.eks. finne noen frivillige på gaten. De færreste sier nei takk til gratis middag og drinker. Pass på at klærne deres harmonerer med blomster og annen dekorasjon.

Dersom de vakre du kjenner ikke har så god råd til gaver, må du invitere noen rike, gamle onkler. Bare ta de som er lave og heslt tynne, så er det mindre å retusjere bort på bildene :-)

Ha-ha! Da har man i hvert fall noe å vise barnebarna... "Ååå, see... så lykkelige besta og besten var da de giftet seg... Oj, oj, oj..."

Rart så utrolig idyllisk ting kan se ut på gamle bilder. Historien bak bildene trenger jo ingen å kjenne!

(Men kanskje tross alt ikke verdt prisen ved å leve på en løgn...)

mil1365380270
Skrevet

Ha-ha! Da har man i hvert fall noe å vise barnebarna... "Ååå, see... så lykkelige besta og besten var da de giftet seg... Oj, oj, oj..."

Rart så utrolig idyllisk ting kan se ut på gamle bilder. Historien bak bildene trenger jo ingen å kjenne!

(Men kanskje tross alt ikke verdt prisen ved å leve på en løgn...)

Ja, man skjermer jo gjerne den oppvoksende slekt for intrigene. Når skjelettene kommer ut av skapet, skjønner man at man mer ;-)

Lurt å skrive navnene til gjestene man ikke kjenner bak på bildene. Vil jo nødig bli tatt for å være dement hvis man skulle komme til å si noe feil. Eller det trenger jo ikke være navnet deres, man kan ta noen man liker. Noen navn som passer til resten av bryllupet. Kjell-Petter gjør seg ikke til hest og vogn, da kan man f.eks. bruke Philip? ;-)

Påfallende hvor mange som blir materialistiske og overfladiske når de skal gifte seg. Starter med romantikk og ender i stress og et enormt pengelsuk. Plutselig er kjolen og pynten nesten viktigere enn brudgommen :-)

jubalong70
Skrevet

*LOL*

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja, man skjermer jo gjerne den oppvoksende slekt for intrigene. Når skjelettene kommer ut av skapet, skjønner man at man mer ;-)

Lurt å skrive navnene til gjestene man ikke kjenner bak på bildene. Vil jo nødig bli tatt for å være dement hvis man skulle komme til å si noe feil. Eller det trenger jo ikke være navnet deres, man kan ta noen man liker. Noen navn som passer til resten av bryllupet. Kjell-Petter gjør seg ikke til hest og vogn, da kan man f.eks. bruke Philip? ;-)

Påfallende hvor mange som blir materialistiske og overfladiske når de skal gifte seg. Starter med romantikk og ender i stress og et enormt pengelsuk. Plutselig er kjolen og pynten nesten viktigere enn brudgommen :-)

He-he...

Ja, jeg tror jammen jeg skal gifte meg og ta'n helt ut!

Invitere drøssevis av kjendiser (de får selvsagt betaling), og sørge for at Se & Hør ligger i buskene...

Får jeg bare oppleve det, så skal jeg ikke bekymre meg om at jeg resten av livet lever under ei bro fordi jeg ikke klarer regningene mine...

(Men blir jeg bare berømt, så kan jeg sikkert leve på kanapéer og champagne på andre kjenidsfester..?)

Hah! Takk for at du satt meg på idéen.

(Håper Märtha og Ari kommer... De trenger sikkert de inntektene de kan få...)

mil1365380270
Skrevet

He-he...

Ja, jeg tror jammen jeg skal gifte meg og ta'n helt ut!

Invitere drøssevis av kjendiser (de får selvsagt betaling), og sørge for at Se & Hør ligger i buskene...

Får jeg bare oppleve det, så skal jeg ikke bekymre meg om at jeg resten av livet lever under ei bro fordi jeg ikke klarer regningene mine...

(Men blir jeg bare berømt, så kan jeg sikkert leve på kanapéer og champagne på andre kjenidsfester..?)

Hah! Takk for at du satt meg på idéen.

(Håper Märtha og Ari kommer... De trenger sikkert de inntektene de kan få...)

Du kommer til å bli berømt og kjempelykkelig! Kanskje lurt å si Se & Hør kommer på forhånd med den gjestelisten, sant eller ikke ;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Du kommer til å bli berømt og kjempelykkelig! Kanskje lurt å si Se & Hør kommer på forhånd med den gjestelisten, sant eller ikke ;-)

Yezz!

Endelig fant jeg meningen med livet, gitt!!

;-)

Gjest poolman
Skrevet

Og en som svarer som du burde skammet seg enda mer.

En som omtaler sin mor i slike nedverdigende vendinger, og på et SLIKT grunnlag, bør skamme seg.

Se hva andre har svart her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...