Gå til innhold

Må jeg invitere henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Bryllup skal være perfekte, det er DIN dag og ingen andres! Synes bare du skal invitere folk som tar seg bra ut, hvem vil vel ha stygge bilder fra brylluppet sitt?! Har du ikke nok pene folk i omgangskretsen, kan du f.eks. finne noen frivillige på gaten. De færreste sier nei takk til gratis middag og drinker. Pass på at klærne deres harmonerer med blomster og annen dekorasjon.

Dersom de vakre du kjenner ikke har så god råd til gaver, må du invitere noen rike, gamle onkler. Bare ta de som er lave og heslt tynne, så er det mindre å retusjere bort på bildene :-)

*fniser*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• sheba

3

• mil1365380270

3

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

petter smart
Skrevet

En som omtaler sin mor i slike nedverdigende vendinger, og på et SLIKT grunnlag, bør skamme seg.

Se hva andre har svart her.

Jeg har lest noen andre innlegg, men ser ikke helt relevansen.

Poenget er at vi ikke kjenner denne moren. Kanskje er hun en dårlig mor, en "loser" og det som verre er.

Hvorfor skulle hun da invitere henne til bryllupet?

nøffgakkmøbææ
Skrevet

synes du er ganske ekkel som kaller en person for en looser fordi de ikke svømmer i penger.

det kan hende hun synes du er bortskjemt og trenger oppdragelse?

har du tenkt på at hun har to små barn å oppdra, og ikke har tid til å tenke på den voksne datterens bryllupsplaner og standardkrav?

dessuten er det ikke din dag. det er DERES dag.

eller hadde du glemt at du ikke skal gifte deg med deg selv?

hva med forloveden din? synes ikke han det er litt flaut at du er så utakknemlig som det du virker.

vedder en femmer på at du blir sur hvis du ikke får kjempedyre gaver og?

hvis det kun er det du skisserer som er årsaken til at du ikke vil invitere din egen mor er du faktisk så usympatisk at jeg håper du blir dumpa ved alteret.

Gjest morentilfire
Skrevet

Aller først vil jeg gi deg en honnør. Jeg sier alltid til ungdommene at de bør høre med andre før de tar viktige avgjørelser. Og det gjorde du her. Og du holdt hodet kaldt nok til ikke å bry deg om alle svarene. For her var det både hummer og kanari. Du ble kalt både det ene og det andre. Jammen litt av en åpenhet her på Åpent Forum!

Om jeg selv skulle gi deg et råd, måtte det være å prøve å se litt langt frem. Hvor vil du være om ti- 20 år, for eksempel. Vil du fremdeles dra rundt med en ryggsekk full av hat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...