keinstein Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Men mange blekede. Svarte hårrøtter er dominerende. Men det er ikke det jeg ser på. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Men bleket hår har man alltid en unnskyldning for sin dumskap, samtidig som man drar fordeler av hårfarven 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Glemte å spørre.. Hva er det du ser på da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Glemte å spørre.. Hva er det du ser på da? Hehe, han ser sikkert på BB. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hehe, han ser sikkert på BB. Okay.. Da forstår jeg bedre hva han titter på. Ene av jentene der går i kun truse hele dagen Hvis hun vinner 1 mill skal hun kjøpe nye pupper. såpass har jeg fått med meg Resten har store pupper og minimale plagg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Okay.. Da forstår jeg bedre hva han titter på. Ene av jentene der går i kun truse hele dagen Hvis hun vinner 1 mill skal hun kjøpe nye pupper. såpass har jeg fått med meg Resten har store pupper og minimale plagg. hehe, jeg er også en som titter på bb, jeg ser akkurat nå, det er ikke noe annet å se på på denne tida. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 hehe, jeg er også en som titter på bb, jeg ser akkurat nå, det er ikke noe annet å se på på denne tida. Det er kun en person der inne som virker noenlunde normal, men nå har visst han også falt for fristelsen med en av husets blondiner. Grei nok underholdning, men jeg ser det stort sett bare søndager. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Men bleket hår har man alltid en unnskyldning for sin dumskap, samtidig som man drar fordeler av hårfarven Dæven. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Glemte å spørre.. Hva er det du ser på da? TV? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Er du en av de som sniktitter på BB ;o) Ikke om det var det siste programmet på TV. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 TV? Eller damene.. Regner med du mente at du ser ikke på håret, men noe annet.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er kun en person der inne som virker noenlunde normal, men nå har visst han også falt for fristelsen med en av husets blondiner. Grei nok underholdning, men jeg ser det stort sett bare søndager. Jeg bare har det på og kikker med et halvt øye og så doler jeg samtidig ;o) Jeg har aldri sett så mange ville drittunger i hele mitt liv. Men søndagene er festligst da ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ikke om det var det siste programmet på TV. Men det er der alle blondinene er vet du ) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Det er noe ufyselig over svarte hårrøtter, er det ikke? Liksom litt sånn slimete snegleaktig? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Men det er der alle blondinene er vet du ) Dæven. Har jeg gått glipp av noe? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg bare har det på og kikker med et halvt øye og så doler jeg samtidig ;o) Jeg har aldri sett så mange ville drittunger i hele mitt liv. Men søndagene er festligst da ) Jeg så en gang de holdt på med rygghår i muffins. Da fikk jeg brekninger. Jeg hadde egentlig store planer om å kose meg med is mens jeg så på moroa, men den ble droppet. Ble så kvalm... 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Det er noe ufyselig over svarte hårrøtter, er det ikke? Liksom litt sånn slimete snegleaktig? Jo - det er jeg helt enig i. Jeg liksom hører klisselydene. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Eller damene.. Regner med du mente at du ser ikke på håret, men noe annet.... Hårrøttene? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Dæven. Har jeg gått glipp av noe? Ja, klart du har. Du får kikke i morgen, det er akkurat ferdig nå ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.