keinstein Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Jeg så en gang de holdt på med rygghår i muffins. Da fikk jeg brekninger. Jeg hadde egentlig store planer om å kose meg med is mens jeg så på moroa, men den ble droppet. Ble så kvalm... Er det ikke rart at de har blonde musehår, blonde hodehår, men svarte nesehår? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jo - det er jeg helt enig i. Jeg liksom hører klisselydene. Når du begynner å svare deg selv er vel det et dårlig tegn til oss andre. Elendige samtaleobjekter. Eller du er kanskje ikke helt tilregnelig lenger.. "Dæven" høres ganske nord-norsk ut... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hårrøttene? Fikk inntrykk av det lenger oppe ja.. I et svar lenger oppe altså. Der du svarer deg selv. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Er det ikke rart at de har blonde musehår, blonde hodehår, men svarte nesehår? Akkurat farven på håret de ulike steder kan jeg ikke uttale meg om. Men du sier jo at alle blondiner på tv har bleket håret, så da er de kanskje mørke både her og der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg så en gang de holdt på med rygghår i muffins. Da fikk jeg brekninger. Jeg hadde egentlig store planer om å kose meg med is mens jeg så på moroa, men den ble droppet. Ble så kvalm... De finner på utrolig mye rare ting som ikke jeg skjønner moroa med. Jeg tror jeg kikker av gammel vane jeg. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hår generelt sett er helt klart ikke det mest spennende visuelle elementet hos en kvinne nei. Ihvertfall ikke om man er mann. At det er andre aspekter ved kvinner enn de som kan anskues visuelt som er langt mer spennende som sådan er en annen sak ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Hår generelt sett er helt klart ikke det mest spennende visuelle elementet hos en kvinne nei. Ihvertfall ikke om man er mann. At det er andre aspekter ved kvinner enn de som kan anskues visuelt som er langt mer spennende som sådan er en annen sak ;-) Kvinner overdriver betydningen av hår, mener jeg. De overdriver det meste. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kvinner overdriver betydningen av hår, mener jeg. De overdriver det meste. De fleste kvinner overvurderer ihvertfall menns egenskaper som tankelesere ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 De fleste kvinner overvurderer ihvertfall menns egenskaper som tankelesere ;-) Og ekspertise i tyding av røyksignaler. 0 Siter
fresja Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hallodame Ragnhild i NRK var vel blond både da hun begynte på 60-tallet og i dag. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Hallodame Ragnhild i NRK var vel blond både da hun begynte på 60-tallet og i dag. Vi får be henne dra ned buksa på TV, så vi får se at det er ekte. Hmmm... men hun kan jo ha bleka der også? 0 Siter
fresja Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Vi får be henne dra ned buksa på TV, så vi får se at det er ekte. Hmmm... men hun kan jo ha bleka der også? Jeg tror ikke det var så vanlig å bleke håret i hennes ungdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.