Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en gang de holdt på med rygghår i muffins. Da fikk jeg brekninger. Jeg hadde egentlig store planer om å kose meg med is mens jeg så på moroa, men den ble droppet. Ble så kvalm...

Er det ikke rart at de har blonde musehår, blonde hodehår, men svarte nesehår?

Videoannonse
Annonse
Gjest AveM
Skrevet

Jo - det er jeg helt enig i. Jeg liksom hører klisselydene.

Når du begynner å svare deg selv er vel det et dårlig tegn til oss andre. Elendige samtaleobjekter.

Eller du er kanskje ikke helt tilregnelig lenger..

"Dæven" høres ganske nord-norsk ut...

Gjest AveM
Skrevet

Hårrøttene?

Fikk inntrykk av det lenger oppe ja.. I et svar lenger oppe altså. Der du svarer deg selv.

Gjest AveM
Skrevet

Er det ikke rart at de har blonde musehår, blonde hodehår, men svarte nesehår?

Akkurat farven på håret de ulike steder kan jeg ikke uttale meg om.

Men du sier jo at alle blondiner på tv har bleket håret, så da er de kanskje mørke både her og der.

Skrevet

Jeg så en gang de holdt på med rygghår i muffins. Da fikk jeg brekninger. Jeg hadde egentlig store planer om å kose meg med is mens jeg så på moroa, men den ble droppet. Ble så kvalm...

De finner på utrolig mye rare ting som ikke jeg skjønner moroa med. Jeg tror jeg kikker av gammel vane jeg.

Skrevet

Hår generelt sett er helt klart ikke det mest spennende visuelle elementet hos en kvinne nei.

Ihvertfall ikke om man er mann.

At det er andre aspekter ved kvinner enn de som kan anskues visuelt som er langt mer spennende som sådan er en annen sak ;-)

Skrevet

Hår generelt sett er helt klart ikke det mest spennende visuelle elementet hos en kvinne nei.

Ihvertfall ikke om man er mann.

At det er andre aspekter ved kvinner enn de som kan anskues visuelt som er langt mer spennende som sådan er en annen sak ;-)

Kvinner overdriver betydningen av hår, mener jeg. De overdriver det meste.

Skrevet

Kvinner overdriver betydningen av hår, mener jeg. De overdriver det meste.

De fleste kvinner overvurderer ihvertfall menns egenskaper som tankelesere ;-)

Skrevet

De fleste kvinner overvurderer ihvertfall menns egenskaper som tankelesere ;-)

Og ekspertise i tyding av røyksignaler.

Skrevet

Hallodame Ragnhild i NRK var vel blond både da hun begynte på 60-tallet og i dag.

Skrevet

Hallodame Ragnhild i NRK var vel blond både da hun begynte på 60-tallet og i dag.

Vi får be henne dra ned buksa på TV, så vi får se at det er ekte.

Hmmm... men hun kan jo ha bleka der også?

Skrevet

Vi får be henne dra ned buksa på TV, så vi får se at det er ekte.

Hmmm... men hun kan jo ha bleka der også?

Jeg tror ikke det var så vanlig å bleke håret i hennes ungdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...