Gå til innhold

Hvor mye gir man i gave til brudeparet...???

Anbefalte innlegg

Gjest Tiona
Skrevet

Hvor mye gir man i gave til brudeparet når både jeg og min mann er forlovere?

Skal gi gavesjekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville iallefall gitt et par tusen.

Det er litt avhengig av økonomien deres selvsagt, men jeg ville gitt ca dobbelt så mye som jeg ville gitt om dere "bare" var venner som var invitert.

Skrevet

Det generelle prinsippet gjelder her også: minst mulig!

mariamamma
Skrevet

Synes det kommer litt an på, jeg. Det avhenger jo også av økonomien deres.

Som forlovere er det hyggelig å gi noe personlig syns jeg, da. Hadde lagt mer vekt på verdien i selve gaven enn å tenke "riktig" prislapp.

Skrevet

Jeg ville gitt rundt 1500-2000,- Dere er forlovere begge to, og da er dere mer enn bare venner. Kommer jo selvfølgelig også an på økonomien.

Gjest Tiona
Skrevet

tja, -800-1000

Det var 2000.- fra oss begge jeg hadde tenkt å gi,men jeg var så usikker på om det var for lite.Men etter svara jeg har fått av dere så går jeg for det :)

Skrevet

Det var 2000.- fra oss begge jeg hadde tenkt å gi,men jeg var så usikker på om det var for lite.Men etter svara jeg har fått av dere så går jeg for det :)

Det var jo helt vanvittig mye igjen - du tror ikke det blir litt pinlig da? - jeg hadde ikke likt å få 4000 fra forloverne. Da hadde jeg nok skammet meg....

Skrevet

Jeg er enig med deg. Det blir tusen fra hver, og det er en passe forlover-gave synes nå jeg.

Gjest da får de hva de ønsker seg.
Skrevet

Har de ikke skrevet gaveliste? isåfall kjøp noe fra det vel?

Gjest Tiona
Skrevet

Har de ikke skrevet gaveliste? isåfall kjøp noe fra det vel?

Ho vil ikke skrive gaveliste :(

Gjest Tiona
Skrevet

Det var jo helt vanvittig mye igjen - du tror ikke det blir litt pinlig da? - jeg hadde ikke likt å få 4000 fra forloverne. Da hadde jeg nok skammet meg....

Nei det blir mye,vi gir totalt 2000.- fra oss :)

Skrevet

Nei det blir mye,vi gir totalt 2000.- fra oss :)

ååå - ¨sånn ja - leste "fra oss begge" - som at det var fra hver av dere jeg.....*ta seg sammen*

det var likevel råflott da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...