Gjest på slankern Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har spist 2 ananas ringer, 3 glass vann og et stooort grovt rundstykke med ost og agurk og saltpølse. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Mmm.. har spist 2 brødskiver hjemmebakt brød med brunost og bringebærsyltetøy. Og nå skal jeg ha meg en til :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har spist 2 brødskiver med hjemmelaget syltetøy (blåbær og jordbær), en banan og et eple. Og drukket en del vann. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ingenting, kun 3 kopper kaffe hittil. (må skjerpe meg, men gidder ofte ikke å spise om morgenen) 0 Siter
carma Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 En bolle med havregryn, tørket frukt og nøtter. Og ett glass melk. Hmm.. Jeg må drikke mer... ............... ...og ett glass cola light :-p 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Noen mandler, to-tre kopper kaffe og ett glass vann. Tar det igjen til kvelden, da spiser jeg en kjempemiddag, gjerne med en liten forrett. Har dårlige matvaner, ja :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 To skiver grovt brød en med avokadomos, en med pesto og tomat og et stort glass vann med sitron, frokost. Nå skal jeg ha lunsj, pastasalat fra i går og vann. Ellers en kopp te og et glass farris. 0 Siter
Speak Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Litt musli med melk og youghurt. 1 skive grovt brød med ost og skinke, en rugsprø og to kjeks. Drukket te og vann. Og så syklet jeg til jobben:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ingenting....og jeg vet det er feil. Du også, ja... Og mener å huske at vi begge kjenner til Fedon-prinsippene, og _vet_ at de virker? Akkja. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Du også, ja... Og mener å huske at vi begge kjenner til Fedon-prinsippene, og _vet_ at de virker? Akkja. er det ikke merkelig? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Vet ikke om jeg tør si hva jeg har spist hittil i dag jeg..... Det var iallefall ikke sunt *rødme* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ingenting fram til nå, og nå heiv jeg innpå en halv sjokkis og 12 reddikker. *vil ha lunsj snart* 0 Siter
Gyda Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har spist en jogurt. Nå er det lunsj om fem minutter her - og mye god mat står klar. På meg blir det (bare) salat og fisk. Sunt og godt. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Har spist frokostblanding til frokost og skal spise en stor tallerken med salat nå. Så blir det litt frukt på ettermiddagen før jeg trener. Så blir det middag og til kvelds spiser jeg ofte et eple, et par knekkebrød med "flykrasj" litt blomkål og ei gulerot. Til det drikker jeg litt Farris. Ikke alltid jeg er så sunn da, det hender av det blir ei pølse med brød og lompe også. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Har spist frokostblanding til frokost og skal spise en stor tallerken med salat nå. Så blir det litt frukt på ettermiddagen før jeg trener. Så blir det middag og til kvelds spiser jeg ofte et eple, et par knekkebrød med "flykrasj" litt blomkål og ei gulerot. Til det drikker jeg litt Farris. Ikke alltid jeg er så sunn da, det hender av det blir ei pølse med brød og lompe også. *beundrer* 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jo Jeg holder på med en bok om selvhypnose - men jeg sovner av den! hehe 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ingenting. Jeg vet at det ikke skal være bra, men jeg er en sånn kveldsspiser. Spiser gjerne klokka 12, før jeg går og legger meg. Får ikke sove hvis jeg ikke spiser før jeg legger meg. 0 Siter
muriel Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ei brødskive med grov leverpostei, et glass juice, 2 kopper kaffe og en bit ostekake ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.