Gå til innhold

Hva har dere spist hittil i dag ?

Anbefalte innlegg

Gjest på slankern
Skrevet

Jeg har spist 2 ananas ringer, 3 glass vann og et stooort grovt rundstykke med ost og agurk og saltpølse.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

6

• cecily

6

• flisa

5

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mmm.. har spist 2 brødskiver hjemmebakt brød med brunost og bringebærsyltetøy. Og nå skal jeg ha meg en til :-)

Skrevet

Jeg har spist 2 brødskiver med hjemmelaget syltetøy (blåbær og jordbær), en banan og et eple. Og drukket en del vann.

Skrevet

Ingenting, kun 3 kopper kaffe hittil. (må skjerpe meg, men gidder ofte ikke å spise om morgenen)

Skrevet

En bolle med havregryn, tørket frukt og nøtter. Og ett glass melk.

Hmm.. Jeg må drikke mer...

...............

...og ett glass cola light :-p

mil1365380270
Skrevet

Noen mandler, to-tre kopper kaffe og ett glass vann. Tar det igjen til kvelden, da spiser jeg en kjempemiddag, gjerne med en liten forrett. Har dårlige matvaner, ja :-)

Skrevet

To skiver grovt brød en med avokadomos, en med pesto og tomat og et stort glass vann med sitron, frokost.

Nå skal jeg ha lunsj, pastasalat fra i går og vann.

Ellers en kopp te og et glass farris.

Skrevet

Litt musli med melk og youghurt. 1 skive grovt brød med ost og skinke, en rugsprø og to kjeks.

Drukket te og vann.

Og så syklet jeg til jobben:-)

Skrevet

Ingenting....og jeg vet det er feil.

Du også, ja... Og mener å huske at vi begge kjenner til Fedon-prinsippene, og _vet_ at de virker? Akkja.

Skrevet

Du også, ja... Og mener å huske at vi begge kjenner til Fedon-prinsippene, og _vet_ at de virker? Akkja.

er det ikke merkelig?

Gjest Shira12
Skrevet

Vet ikke om jeg tør si hva jeg har spist hittil i dag jeg..... Det var iallefall ikke sunt *rødme*

mariaflyfly
Skrevet

Ingenting fram til nå, og nå heiv jeg innpå en halv sjokkis og 12 reddikker.

*vil ha lunsj snart*

Skrevet

Jeg har spist en jogurt.

Nå er det lunsj om fem minutter her - og mye god mat står klar. På meg blir det (bare) salat og fisk. Sunt og godt.

Skrevet

Har spist frokostblanding til frokost og skal spise en stor tallerken med salat nå.

Så blir det litt frukt på ettermiddagen før jeg trener.

Så blir det middag og til kvelds spiser jeg ofte et eple, et par knekkebrød med "flykrasj" litt blomkål og ei gulerot. Til det drikker jeg litt Farris.

Ikke alltid jeg er så sunn da, det hender av det blir ei pølse med brød og lompe også.

Skrevet

Har spist frokostblanding til frokost og skal spise en stor tallerken med salat nå.

Så blir det litt frukt på ettermiddagen før jeg trener.

Så blir det middag og til kvelds spiser jeg ofte et eple, et par knekkebrød med "flykrasj" litt blomkål og ei gulerot. Til det drikker jeg litt Farris.

Ikke alltid jeg er så sunn da, det hender av det blir ei pølse med brød og lompe også.

*beundrer*

Skrevet

Jo :)

Jeg holder på med en bok om selvhypnose - men jeg sovner av den! hehe

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ingenting.

Jeg vet at det ikke skal være bra, men jeg er en sånn kveldsspiser. Spiser gjerne klokka 12, før jeg går og legger meg.

Får ikke sove hvis jeg ikke spiser før jeg legger meg.

Skrevet

Ei brødskive med grov leverpostei, et glass juice, 2 kopper kaffe og en bit ostekake :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...