Gjest LucySky Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Drukket te med suketter og lettmelk, spist to halve skiver Fedonbrød, den ene halvparten med mager nøkkelost (mange lag ost ...) og to små tomater, den andre med eplemos, lett, fra Nora. Drukket grønn te mens jeg jobbet. Og tre glass vann. Nå skal jeg spise to halve skiver brød, en med makrell i tomat, en med avocado og sitronskive og salatblad. På slanker'n, ja. Som nesten alltid. Det komiske er at det var Flisas utmerkete eksempel som endelig fikk fart på meg for et års tid siden. Men jeg har bare gått ned tre kilo på det året. Det er fordi mannen min lager middagene (gode, men ikke alltid særlig slankende) og fordi jeg drikker vin hver dag. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ingenting. Men nå fikk jeg veldig lyst på ananas! :-) 0 Siter
Gjest RingRing Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ingenting. Men nå fikk jeg veldig lyst på ananas! :-) En ananas som ringer da, kanskje? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 En ananas som ringer da, kanskje? hm? Nei, det hadde vært litt skummelt;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Til frokost spiste jeg tre fiberrik brød med leverpostei, 1 eple, og drakk 1/2 liter vann. Til lunsj spiste jeg to fullkornskiver med lett gulost, 1 beger 0,1% yoghurt og et eple. Drakk vann til. I tillegg har jeg drukket ca 1 liter vann mellom måltidene. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Drukket te med suketter og lettmelk, spist to halve skiver Fedonbrød, den ene halvparten med mager nøkkelost (mange lag ost ...) og to små tomater, den andre med eplemos, lett, fra Nora. Drukket grønn te mens jeg jobbet. Og tre glass vann. Nå skal jeg spise to halve skiver brød, en med makrell i tomat, en med avocado og sitronskive og salatblad. På slanker'n, ja. Som nesten alltid. Det komiske er at det var Flisas utmerkete eksempel som endelig fikk fart på meg for et års tid siden. Men jeg har bare gått ned tre kilo på det året. Det er fordi mannen min lager middagene (gode, men ikke alltid særlig slankende) og fordi jeg drikker vin hver dag. Da må du bevege deg mer! 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Spist to kvikk lunsj sjokolader og drukket 0,5 liter pepsi max... hvor blir det sunne livet av??? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har glemt å spise, så det får jeg gjøre nå. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Har spist frokostblanding til frokost og skal spise en stor tallerken med salat nå. Så blir det litt frukt på ettermiddagen før jeg trener. Så blir det middag og til kvelds spiser jeg ofte et eple, et par knekkebrød med "flykrasj" litt blomkål og ei gulerot. Til det drikker jeg litt Farris. Ikke alltid jeg er så sunn da, det hender av det blir ei pølse med brød og lompe også. Det var utrolig lite til å være en voksen mann. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kl åtte: En bolle havregryn, kruskakli og solsikkefrø med skummet melk. Kl elleve: En liten salat + vann å drikke. Nå: sulten. Vurderer å lage meg et rundstykke og drikke sjokolademelken jeg trøstekjøpte etter jordmortimen i dag. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ingenting fram til nå, og nå heiv jeg innpå en halv sjokkis og 12 reddikker. *vil ha lunsj snart* Hehe, det var da en snodig kombinasjon. 0 Siter
Dory Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Frokot: 1 Banan, Youghurt og vann. En fullkornkjeks. Lunsj: 2 skiver grovbrød m/ leverpostei og 1/2 l eplejuice. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det var utrolig lite til å være en voksen mann. Utrolig lite er det nok ikke. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Spist to kvikk lunsj sjokolader og drukket 0,5 liter pepsi max... hvor blir det sunne livet av??? Hehe det er den beste forkosten som finnes, kvikk lunsj og pepsi max. Var en stund jeg spiste det hver dag, men nå er det hele to uker siden. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Utrolig lite er det nok ikke. Utrolig og utrolig. Det var nå i hvertfall ikke mye, med mindre du spiser en gedigen middag. Min mann spiser sikkert dobbelt så mye som deg, og meg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har spist en minipizza, som består av en halv pitabrød, ost med 10% fett, og stekt karbondedeig med taco krydder, og litt organo over. Drikke: pepsi mas, så klart. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hehe det er den beste forkosten som finnes, kvikk lunsj og pepsi max. Var en stund jeg spiste det hver dag, men nå er det hele to uker siden. Er du sønnen min?? Pepsi Max og Kvikklunch til frokost... Du MÅ være ham! :-) mvh 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Er du sønnen min?? Pepsi Max og Kvikklunch til frokost... Du MÅ være ham! :-) mvh Hehe flere som digger den kombinasjonen? Det finnes ikke noe bedre å våkne opp til!!! Han har god smak han sønnen din ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hehe, det var da en snodig kombinasjon. Jeg var sulten, og hadde en bunt reddikker liggende i kjøleskapet på jobben. Mest fordi jeg heller skulle spise dem enn sjokkis. Men så hadde jeg en halv Toppris i skuffen, gitt! Men nå har jeg fått i meg den sunneste lunsjen siden krigen,(to små skiver rugbrød med leverpostei og tomat, resten av reddikene og en bunt sukkererter), og prøver febrilsk å overbevise meg sjøl om at det er på tide å ta opp kampen mot sukkeravhengighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.