mrxx Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Utrolig og utrolig. Det var nå i hvertfall ikke mye, med mindre du spiser en gedigen middag. Min mann spiser sikkert dobbelt så mye som deg, og meg. Blir ingen gedigen middag, men spiser normalt. Men det blir endel frukt i løpet av dagen. Den totale mengden tror jeg ikke er spesielt lite, det er nok mer forskjellen i hva vi spiser. Men frem til for ca. 10 år siden så spiste jeg mellom 10 og 15 brødskiver på en gang på f.eks lørdag eller søndag, hvor jeg hadde god tid til frokost. 0 Siter
nilia Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kl åtte: En bolle havregryn, kruskakli og solsikkefrø med skummet melk. Kl elleve: En liten salat + vann å drikke. Nå: sulten. Vurderer å lage meg et rundstykke og drikke sjokolademelken jeg trøstekjøpte etter jordmortimen i dag. Trøstekjøpte? Det er vel ikke skjedd noe galt vel? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 3 brødskiver (rug-brød) 2 stk rugsprø med smøreost og 1 eple. Jeg er også på slankeren, og jeg synes det høres ut som du spiser for lite. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Vann, 1 skive med gulost og et halvt glass melk. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Trøstekjøpte? Det er vel ikke skjedd noe galt vel? Det gjenstår å se på ultralyden i morgen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har spist en minipizza, som består av en halv pitabrød, ost med 10% fett, og stekt karbondedeig med taco krydder, og litt organo over. Drikke: pepsi mas, så klart. pepsi max mener jeg 0 Siter
nilia Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det gjenstår å se på ultralyden i morgen. Skal tenke på deg i morgen jeg, og krysse både fingre og tær for at alt er som det skal være. Masse lykke til. Håper alt ser fint ut på UL.. Bamseklem 0 Siter
Gjest men dette visste du kanskje Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Vann, 1 skive med gulost og et halvt glass melk. Hvis du er på slanken, og den menyen indikerer ditt matinntak i løpet av dagen, så oppnår du ihvertfall ikke å bli fin og slank. Du oppnår å få nedsatt forbrenning, kroppen kommer til å tviholde på det fettet du har. Når du en dag begynner å spise normalt igjen, så er forbrenningen fortsatt på sparebluss, og du legger på deg av "ingenting". 5 kg ned og 7 kg. opp. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ett riskorn og tre rusk fra en persilledusk. Det nærmer seg middag, og da tenkte jeg å koke suppe på en halv gulrot. Hvis jeg er flink og trimmer kjempemasse i ettermiddag, skal jeg unne meg en halv teskje alfalfa-spirer til kvelds og en kopp kamille-te. Viktig å ikke overdrive matinntaket, synes jeg! ;-) 0 Siter
Atene Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 To skiver grovt brød en med avokadomos, en med pesto og tomat og et stort glass vann med sitron, frokost. Nå skal jeg ha lunsj, pastasalat fra i går og vann. Ellers en kopp te og et glass farris. Avokadomos på brødskiven hørtes kjempegodt ut! Oppskrift? Spiser dere opp alt i ett, eller har du noen smarte tips for å unngå at den blir brun også? 0 Siter
Velouria Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Avokadomos på brødskiven hørtes kjempegodt ut! Oppskrift? Spiser dere opp alt i ett, eller har du noen smarte tips for å unngå at den blir brun også? Jeg moser bare avokado med sitron/lime og hvitløk og kaller det avokadomos. Tar på litt pepper og evt. salt når jeg spiser den. Om jeg har noe salsa stående blander jeg noen skjeer av det inn da blir det guacamole, og det er jo kjempegodt det også. Cluet med avokado er at man helst skal bruke treredskaper til å blande med, ikke stål. Keramikk kan man bruke. Det var iallefall det jeg lærte av "Gamy Lola" (bestemoren til en venninne som lagde den råeste maten som finnes) da jeg skulle lære å lage meksikansk mat. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Skal tenke på deg i morgen jeg, og krysse både fingre og tær for at alt er som det skal være. Masse lykke til. Håper alt ser fint ut på UL.. Bamseklem Takk for bamseklemmen. 23 timer igjen. 0 Siter
Velouria Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Avokadomos på brødskiven hørtes kjempegodt ut! Oppskrift? Spiser dere opp alt i ett, eller har du noen smarte tips for å unngå at den blir brun også? Dumme meg glemte helt oppbevaring... jeg har den enten i en bitteliten lufttett box sånn som man kan "suge" luften ut av, eller i ei lita trebolle med plastikkfolie helt tett nedpå hvor jeg gnir plasten inn med lime/sitron. Det går greit, og om det blir litt brunt på toppen er det jo egentlig bare åskrape vekk. Jeg lager oftes bare av en avokado av gangen og barna elsker det, så det er som oftes borte i løpet av den dagen jeg lager det. 0 Siter
Atene Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Dumme meg glemte helt oppbevaring... jeg har den enten i en bitteliten lufttett box sånn som man kan "suge" luften ut av, eller i ei lita trebolle med plastikkfolie helt tett nedpå hvor jeg gnir plasten inn med lime/sitron. Det går greit, og om det blir litt brunt på toppen er det jo egentlig bare åskrape vekk. Jeg lager oftes bare av en avokado av gangen og barna elsker det, så det er som oftes borte i løpet av den dagen jeg lager det. Dette må prøves! Dessverre er det bare jeg som liker avokado her i huset, så det blir litt svinn. Men jeg har noen bittesmå Tupperware-bokser jeg kan prøve. 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har spist en minipizza, som består av en halv pitabrød, ost med 10% fett, og stekt karbondedeig med taco krydder, og litt organo over. Drikke: pepsi mas, så klart. Å! Nå fikk jeg lyst på pitabrød med kjøttdeig... Du må ikke skrive sånne innlegg når det finnes sultne hormonforstyrrede gravide her inne ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Litt travelt for tiden så det ble frokost/lunch på jobb. Et par tørre skiver med leverpostei og en med banan. Drikke var vann Middag: Salat og rundstykke. Drikke Pepsi Max Kvelds: to twist.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Å! Nå fikk jeg lyst på pitabrød med kjøttdeig... Du må ikke skrive sånne innlegg når det finnes sultne hormonforstyrrede gravide her inne ;-) Beklager:) *sender over en pita* Men nå er jeg så godtesyk at jeg tror jeg flyr på veggen, og jeg har absolutt ingenting hjemme:( En kroneis hadde gjort seg nå. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Å! Nå fikk jeg lyst på pitabrød med kjøttdeig... Du må ikke skrive sånne innlegg når det finnes sultne hormonforstyrrede gravide her inne ;-) Jeg fikk også lyst på det! Men et halvt hadde vært for lite. 0 Siter
tonie Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Før klokka var tolv i formiddag hadde jeg spist to skiver grovbrød med ost, tomat og agurk, en potetgullrest som lå der og frista så innmari, en kjempebaguette med roastbeaf, løk og potetsalat, et stykke marsipankake med romfyll og en is. Og så hadde jeg drukket minst fire kopper kaffe og en masse vann. Tror ikke jeg vil anbefale den dietten for en som er på slankern:-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hvis du er på slanken, og den menyen indikerer ditt matinntak i løpet av dagen, så oppnår du ihvertfall ikke å bli fin og slank. Du oppnår å få nedsatt forbrenning, kroppen kommer til å tviholde på det fettet du har. Når du en dag begynner å spise normalt igjen, så er forbrenningen fortsatt på sparebluss, og du legger på deg av "ingenting". 5 kg ned og 7 kg. opp. Var den til meg eller trådstarter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.