Gjest baremei Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det ble litt vel mye is og snask nå i kveld, så det tror jeg vi hopper over;) Men i formiddag var jeg sunn, og spiste: Frokost: 1 lett drikkeyoghurt, 1 skive med skinke, agurk og paprika og 1 pære. Mellom: altfor mye kaffe og cola light(hosthost) Lunsj: Salat (Ruccola, pastrami, kikerter, reddiker, tomat, agurk og lett feta+litt sitronsaft og urtekrydder) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Mmm.. har spist 2 brødskiver hjemmebakt brød med brunost og bringebærsyltetøy. Og nå skal jeg ha meg en til :-) Og jeg har spist hjemmebakt brød med hjemmelaget syltetøy (av bær jeg har plukket selv).Selvsagt nykjernet hjemmelaget smør og melk fra kua utenfor. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Og jeg har spist hjemmebakt brød med hjemmelaget syltetøy (av bær jeg har plukket selv).Selvsagt nykjernet hjemmelaget smør og melk fra kua utenfor. Åjjda. Tråkket visst på tåa di. Huff og huff. :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Beklager:) *sender over en pita* Men nå er jeg så godtesyk at jeg tror jeg flyr på veggen, og jeg har absolutt ingenting hjemme:( En kroneis hadde gjort seg nå. *Slenger over en neve JellyBelly'er* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 *Slenger over en neve JellyBelly'er* Ellers takk Jellybelly'er klarer jeg meg veldig fint uten Nå har jeg kjøpt meg tiramisu kake, og den var alt for god 0 Siter
Reg@l Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Ellers takk Jellybelly'er klarer jeg meg veldig fint uten Nå har jeg kjøpt meg tiramisu kake, og den var alt for god Jelly Belly som er SÅÅÅÅ godt da *slafse* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.