Gå til innhold

Hemmorider

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp fort!
Skrevet

Kan man bruke reseptfri salve fra apoteket på en hemmoride der det er en liten sprekkdannelse som blør litt?

Det er ikke farlig at det kommer salve rett på det som blør litt ytterst inni der?

Ser for meg at salvemiddelet kommer i blodbanen :/

Noen andre gode råd for å bli kvitt svineriet FORTEST MULIG?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hjelp fort!
Skrevet

Spør på apoteteket! :)

Jepp- men jeg har ikke strøm igjen på telefon,og langt unna apoteket.

Plis plis- svar meg noen som vet noe om dette!

Gjest Pås
Skrevet

Du kan fint bruke slik salve, men du må uansett på apoteket for å få tak i den!

mvh

Skrevet

Bare bruk den - men jeg brukte den på en udiagnostikert analfissur, som legen trodde var hemoroide - og det gjorde vondt verre - fordi salven gjør at slimhinnen ble tynnere og såret ble enda større....til slutt ble jeg opereret.

Gjest Hjelp fort!
Skrevet

Bare bruk den - men jeg brukte den på en udiagnostikert analfissur, som legen trodde var hemoroide - og det gjorde vondt verre - fordi salven gjør at slimhinnen ble tynnere og såret ble enda større....til slutt ble jeg opereret.

Å skrekk og gru nå ble jeg skremt!Hva er forskjellen på hemmoride og det der du hadde?

Jeg trodde salven helet såret, hvordan kan den da gjøre slimhinen tynnere?

Var operasjonen vond?

Jeg vet ikke om jeg tør bruke salven etter det du skrev, men hva gjør jeg da når jeg ikke kommer meg til lege i dag?

Hva gjør legen med meg om jeg tropper opp der, må jeg opp i den h......kes stolen?

Det vil jeg ikke nå!:(

Gjest Hjelp fort!
Skrevet

Du kan fint bruke slik salve, men du må uansett på apoteket for å få tak i den!

mvh

Jeg har salve i huset fra før!

Skrevet

Å skrekk og gru nå ble jeg skremt!Hva er forskjellen på hemmoride og det der du hadde?

Jeg trodde salven helet såret, hvordan kan den da gjøre slimhinen tynnere?

Var operasjonen vond?

Jeg vet ikke om jeg tør bruke salven etter det du skrev, men hva gjør jeg da når jeg ikke kommer meg til lege i dag?

Hva gjør legen med meg om jeg tropper opp der, må jeg opp i den h......kes stolen?

Det vil jeg ikke nå!:(

Til slutt MÅTTE jeg til legen, for jeg kunne jo ikke lenger gå på do uten at jeg danset skrekkdans i 5 timer etterpå - mens jeg hylte og gråt.

Jeg var hos legen og ble bedt om å legge meg på siden - så kjente han etter kuler, men det var det ikke - så han sendte meg da til RødeKors-klinikken i Oslo - fikk operasjon etter noen dager.

Det var å kjøre inn på morgenen, fikk lett narkose - våknet etter 2 timer - HELT FRI FOR SMERTER!!

Det var som å være i himmelen.

Så det lønner seg å sjekke det.

....i alle fall om du ikke VET at du har hemoroider.

Gjest Hjelp fort!
Skrevet

Til slutt MÅTTE jeg til legen, for jeg kunne jo ikke lenger gå på do uten at jeg danset skrekkdans i 5 timer etterpå - mens jeg hylte og gråt.

Jeg var hos legen og ble bedt om å legge meg på siden - så kjente han etter kuler, men det var det ikke - så han sendte meg da til RødeKors-klinikken i Oslo - fikk operasjon etter noen dager.

Det var å kjøre inn på morgenen, fikk lett narkose - våknet etter 2 timer - HELT FRI FOR SMERTER!!

Det var som å være i himmelen.

Så det lønner seg å sjekke det.

....i alle fall om du ikke VET at du har hemoroider.

Jeg vil også til den himmelen din...

men det er altså ingen fare om det kommer salve direkte på et sånt sår/sprekk?

Skal til legen, men ikke i dag.

Jeg klarer ikke tanken på at legen skal inni der å rote nå, for hvor vondt vil ikke det gjøre? Kan jeg unngå det i første omgang?

Har hørt om de som har fått innført et langt plastrør inni der, jeg klarer ikke tanken på det nå. Vil legen høre på meg når jeg sier ifra om det?

Skulle tro visse undersøkelser kunne utføres når pasienten ble bedre?

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg vil også til den himmelen din...

men det er altså ingen fare om det kommer salve direkte på et sånt sår/sprekk?

Skal til legen, men ikke i dag.

Jeg klarer ikke tanken på at legen skal inni der å rote nå, for hvor vondt vil ikke det gjøre? Kan jeg unngå det i første omgang?

Har hørt om de som har fått innført et langt plastrør inni der, jeg klarer ikke tanken på det nå. Vil legen høre på meg når jeg sier ifra om det?

Skulle tro visse undersøkelser kunne utføres når pasienten ble bedre?

Hva er det som gjør deg (trådstarter) så vettskremt med denne hemoroiden? Det er veldig vanlig å ha det.

Og de fleste av oss har trolig en eller annen gang smurt hemoroidesalve et sted der det kom litt blod, og vi fikk det sikkert ikke "i blodbanen".

Og når du blir stor, så kan du komme til å gå til legen mange ganger med både rumpa og det som verre er. Lite vondt gjør det, og venner seg til det gjør man.

:)

Gjest sandex
Skrevet

Jeg har salve i huset fra før!

Bruk den du! :)

Gjest Hjelp fort!
Skrevet

Hva er det som gjør deg (trådstarter) så vettskremt med denne hemoroiden? Det er veldig vanlig å ha det.

Og de fleste av oss har trolig en eller annen gang smurt hemoroidesalve et sted der det kom litt blod, og vi fikk det sikkert ikke "i blodbanen".

Og når du blir stor, så kan du komme til å gå til legen mange ganger med både rumpa og det som verre er. Lite vondt gjør det, og venner seg til det gjør man.

jeg er allerede veldig stor:)

Problemet er at jeg ikke orker tanken på at en lege skal fikle inni der akkurat nå når jeg har vondt.

Kall meg gjerne pysete!

Gjest lille boble i dag
Skrevet

Hei, kan jeg spørre deg om noe, for det høres ut som du har litt peiling på hemmorider?

Jeg lurer på om jeg har det, og har hatt det i alle år. Det er sånn at det kan være litt vondt når jeg går på do, og blø litt, men så gror det igjen med en gang.

Men det kan være litt sånn blålige "bobler"/blemmer rundt anus en dag eller tre.

Det er vel ikke farlig, jeg sliter iallfall ikke med det slik som trådstarter her. Er hemorrider virkelig ille, slik at man vet hvis man har det lissom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...