Gjest skjønner ingenting Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Igår hadde jeg disponibelt beløp på kontoen 458kr. Jeg skulle på butikken idag - ikke godkjent. Gikk hjem og sjekket og plutselig har jeg kun 6 kr disponibelt. Hvordan kan det ha seg? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Enten har du handlet noe tidligere som ikke har blitt trukket før nå (eks. Visa ell.l.) eller så har du kanskje fasttrekk av noe slag?! 0 Siter
Gjest skjønner ingenting Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Enten har du handlet noe tidligere som ikke har blitt trukket før nå (eks. Visa ell.l.) eller så har du kanskje fasttrekk av noe slag?! Jeg har ikke fast trekk nei. Jeg kan ikke skjønne hva som har gått på visa'en heller. Jeg var på resturant på fredag og det var 145kr men jeg betalte med sånn bankautomat (altså underskrev ikke) så det gikk nok ikke på visa'n det heller. Uansett så er jo det bare 145kr, hvor er resten? Snodig.. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ikke fast trekk nei. Jeg kan ikke skjønne hva som har gått på visa'en heller. Jeg var på resturant på fredag og det var 145kr men jeg betalte med sånn bankautomat (altså underskrev ikke) så det gikk nok ikke på visa'n det heller. Uansett så er jo det bare 145kr, hvor er resten? Snodig.. Har du telebank? så du kan bare ringe og sjekke saldo/bevegelse på kontoen? Det må du jo finne ut av! ikke noe kjekt det iallefall 0 Siter
Gjest bethanal Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Har du telebank? så du kan bare ringe og sjekke saldo/bevegelse på kontoen? Det må du jo finne ut av! ikke noe kjekt det iallefall kanskje du har glemt å avbryte betaling for noe på nettet? Hehhehehe...... 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Du ser vel i nettbanken hva som trekkes? 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hos meg står det gjerne beløp som er låst, men ikke kontoført i fler dager. Jeg har brukt pengene, men det er ikke ordentlig registret. 0 Siter
Gjest Rødbeter Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ikke fast trekk nei. Jeg kan ikke skjønne hva som har gått på visa'en heller. Jeg var på resturant på fredag og det var 145kr men jeg betalte med sånn bankautomat (altså underskrev ikke) så det gikk nok ikke på visa'n det heller. Uansett så er jo det bare 145kr, hvor er resten? Snodig.. Kansje årsavgift på kort eller digipass er trekka fra konto? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det hender at ting du har betalt med bankkort ikke blir trukket med en gang. Antageligvis det som har skjedd. 0 Siter
Gjest samme her2 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ikke fast trekk nei. Jeg kan ikke skjønne hva som har gått på visa'en heller. Jeg var på resturant på fredag og det var 145kr men jeg betalte med sånn bankautomat (altså underskrev ikke) så det gikk nok ikke på visa'n det heller. Uansett så er jo det bare 145kr, hvor er resten? Snodig.. Kanskje det er betaling for å ha visakortet? Mannen min skulle i butikken med mitt kort i dag og det var ikke dekning.... Jeg vet at bankene har hatt noe trøbbel i dag. http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/article288382.ece 0 Siter
Gjest skjønner ingenting Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kanskje det er betaling for å ha visakortet? Mannen min skulle i butikken med mitt kort i dag og det var ikke dekning.... Jeg vet at bankene har hatt noe trøbbel i dag. http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/article288382.ece Men så var det bare det at banken min er Nordea da, og der har det ikke vært noe problemer. Jeg får vel bare vente å se hva som har skjedd når bokføringen oppdateres. Akkurat nå er det bare disponibelt som er 6kr, bokførtverdi er 600kr. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Men så var det bare det at banken min er Nordea da, og der har det ikke vært noe problemer. Jeg får vel bare vente å se hva som har skjedd når bokføringen oppdateres. Akkurat nå er det bare disponibelt som er 6kr, bokførtverdi er 600kr. Det har vært krøll hos de fleste bankene i dag. Nettbanken har ikke virket heller. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Parkering, drosjeregninger og mange andre ting blir trukket etterskudsvis, av og til flere uker i ettertid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.