Gå til innhold

Hvor ble det av pengene?

Anbefalte innlegg

Gjest skjønner ingenting
Skrevet

Igår hadde jeg disponibelt beløp på kontoen 458kr. Jeg skulle på butikken idag - ikke godkjent. Gikk hjem og sjekket og plutselig har jeg kun 6 kr disponibelt. Hvordan kan det ha seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest sandex
Skrevet

Enten har du handlet noe tidligere som ikke har blitt trukket før nå (eks. Visa ell.l.) eller så har du kanskje fasttrekk av noe slag?!

Gjest skjønner ingenting
Skrevet

Enten har du handlet noe tidligere som ikke har blitt trukket før nå (eks. Visa ell.l.) eller så har du kanskje fasttrekk av noe slag?!

Jeg har ikke fast trekk nei. Jeg kan ikke skjønne hva som har gått på visa'en heller. Jeg var på resturant på fredag og det var 145kr men jeg betalte med sånn bankautomat (altså underskrev ikke) så det gikk nok ikke på visa'n det heller. Uansett så er jo det bare 145kr, hvor er resten? Snodig..

Gjest sandex
Skrevet

Jeg har ikke fast trekk nei. Jeg kan ikke skjønne hva som har gått på visa'en heller. Jeg var på resturant på fredag og det var 145kr men jeg betalte med sånn bankautomat (altså underskrev ikke) så det gikk nok ikke på visa'n det heller. Uansett så er jo det bare 145kr, hvor er resten? Snodig..

Har du telebank? så du kan bare ringe og sjekke saldo/bevegelse på kontoen? :)

Det må du jo finne ut av! ikke noe kjekt det iallefall

Gjest bethanal
Skrevet

Har du telebank? så du kan bare ringe og sjekke saldo/bevegelse på kontoen? :)

Det må du jo finne ut av! ikke noe kjekt det iallefall

kanskje du har glemt å avbryte betaling for noe på nettet? Hehhehehe......

Gjest mallet
Skrevet

Du ser vel i nettbanken hva som trekkes?

Skrevet

Hos meg står det gjerne beløp som er låst, men ikke kontoført i fler dager. Jeg har brukt pengene, men det er ikke ordentlig registret.

Gjest Rødbeter
Skrevet

Kansje årsavgift på kort eller digipass er trekka fra konto?

jubalong70
Skrevet

Det hender at ting du har betalt med bankkort ikke blir trukket med en gang. Antageligvis det som har skjedd.

Gjest samme her2
Skrevet

Kanskje det er betaling for å ha visakortet? Mannen min skulle i butikken med mitt kort i dag og det var ikke dekning.... Jeg vet at bankene har hatt noe trøbbel i dag. http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/article288382.ece

Gjest skjønner ingenting
Skrevet

Kanskje det er betaling for å ha visakortet? Mannen min skulle i butikken med mitt kort i dag og det var ikke dekning.... Jeg vet at bankene har hatt noe trøbbel i dag. http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/article288382.ece

Men så var det bare det at banken min er Nordea da, og der har det ikke vært noe problemer. Jeg får vel bare vente å se hva som har skjedd når bokføringen oppdateres. Akkurat nå er det bare disponibelt som er 6kr, bokførtverdi er 600kr.

Skrevet

Men så var det bare det at banken min er Nordea da, og der har det ikke vært noe problemer. Jeg får vel bare vente å se hva som har skjedd når bokføringen oppdateres. Akkurat nå er det bare disponibelt som er 6kr, bokførtverdi er 600kr.

Det har vært krøll hos de fleste bankene i dag. Nettbanken har ikke virket heller.

mumitrollet
Skrevet

Parkering, drosjeregninger og mange andre ting blir trukket etterskudsvis, av og til flere uker i ettertid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...