Gjest pusse ned og opp Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hei! Jeg holder på å sette opp gipsplater og har såvidt sparklet noen av skjøtene. Jeg ble fortalt at man skulle bruke en "papptape/armeringstape" på et lite sparkellag, og la dette tørke, før man la på resten av sparkelen. Så ble gjort, men jeg opplevde at tapen ble boblete, og undrer meg nå over hva dette kommer av?!? Jeg har nå kjøpt inn en annen tape, en som ser ut som strie, i håp om at den fungerer bedre. Han i butikken mente dog at den papptapen var best til bruk på gips Noen som vet hva jeg har gjort feil? 0 Siter
libra Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har brukt armeringstape som ser ut som en slags netting(sikkert den du sammenligner med strie) og aldri hatt noen problemer med at det har boblet seg. Den tapen som bobler seg har jeg ikke brukt så hva som er galt er vanskelig å si. 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har kun brukt den "netting" varianten. Den er selvklebende, og man sparkler over etter å ha festet den. Synes den funket greit. Man må jo pusse og muligens sparkle to ganger uansett. Hvis det bobler opp så kanskje du legger på for tjukt med sparkel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.